ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چیپست ها پردازنده های Kirin HiSilicon هواوی
تکنولوژی

چیپست های کایرین همچنان در انحصار دو برند هواوی و آنر باقی می مانند

علی رغم شنیده های پیشین مبنی بر قصد هواوی برای اعطای امتیاز استفاده از چیپست های کایرین به سایر موبایل سازها، این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این چیپست ها همچنان در انحصار محصولات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

علی رغم شنیده های پیشین مبنی بر قصد هواوی برای اعطای امتیاز استفاده از چیپست های کایرین به سایر موبایل سازها، این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که این چیپست ها همچنان در انحصار محصولات دو برند هواوی و آنر باقی خواهند ماند.

در حال حاضر پردازنده های کایرین هواوی عملکرد بسیار خوبی را (جز در بخش گرافیکی) روی موبایل های اختصاصی این شرکت از خود نشان داده اند که به طور مشخص بخشی از آن حاصل هماهنگی کامل سخت افزار و نرم افزار آن است، اما ظاهراً این پردازنده ها هنوز ویژگی های لازم برای ورود به بازار عمومی و نصب روی محصولات دیگر کمپانی ها را ندارند.

چیپست ها پردازنده های Kirin HiSilicon هواوی

علاوه بر این ها، پردازنده های مورد بحث تنها مختص طیف خاصی از موبایل های پرچمدار هستند و قیمت تمام شده آنها سبب می شود تا گزینه ای مناسب برای میان رده ها و موبایل های اقتصادی نباشند. نباید فراموش کرد که خود هوآوی هنوز هم در این قبیل گوشی های خود از پردازنده های ساخت کوالکام یا مدیاتک استفاده می کند.

بنابراین در آینده نزدیک نمی توانیم شاهد حضور HiSilicon های کمپانی چینی در موبایلی جز محصولات خود شرکت باشیم، گرچه موبایل های تولیدی تحت دو برند Huawei و Honor نیز خود شامل طیف نسبتاً وسیعی از محصولات می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بهتر

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جوری این مطلب رو نوشتین که دشمنیتون با هواوی کاملا مشخصه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی