ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه Nest برای اهدای ۱ میلیون ترموستات هوشمند به خانواده های کم درآمد

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود ۱ میلیون ترموسوتات هوشمند خود را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود ۱ میلیون ترموسوتات هوشمند خود را در اختیار این قبیل خانواده ها قرار دهد.

به طور متوسط هزینه های مربوط به مصرف انرژی حدود ۳.۵ درصد از کل درآمدهای یک خانوار متوسط آمریکایی در سال را به خود اختصاص می دهد، اما در خصوص افراد کم درآمدتر این رقم گاهی به ۲۰ درصد نیز افزایش می یابد که این می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها ایجاد نماید.

قرار است با اهدای ترموستات های هوشمند Nest و در قالب یک پروژه ۵ ساله عام المنفعه فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در بیش از ۱ میلیون خانواده ساکن ایالات متحده آمریکا نهادینه شود.

ترموستات هوشمند نست Nest

البته تمام ترموستات های مورد بحث به رایگان ارائه نخواهند شد و قرار است بخشی از هزینه های تهیه این تعداد توسط برخی موسسات خیره و غیر انتفاعی فعال در زمینه انرژی تامین شود.

لازم به ذکر است که قیمت هر کدام از ترموستات های مورد بحث در حالت عادی برابر با ۱۶۹ دلار است که نست حدود ۵۰۰ هزار دلار از قیمت یک میلیون دستگاه را به خریداران تخفیف داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی