ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به زودی امکان انتخاب نقشه و آیتم های جدیدی به بازی PUBG اضافه خواهند شد

امکان انتخاب نقشه به زودی به بازی PUBG اضافه خواهد شد. پیش از این سازندگان این عنوان به دلیل آن چه که خود ایجاد مشکل برای جمعیت بازیکنان می دانستند، از اضافه کردن چنین قابلیتی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

امکان انتخاب نقشه به زودی به بازی PUBG اضافه خواهد شد. پیش از این سازندگان این عنوان به دلیل آن چه که خود ایجاد مشکل برای جمعیت بازیکنان می دانستند، از اضافه کردن چنین قابلیتی طفره می رفتند.

در پست جدید وبلاگ سازندگان این بازی آمده که آن ها به راه حلی رسیده اند که در صورت وجود قابلیت انتخاب نقشه، بالانس جمعیت کاربران مخصوصاً در مناطقی همچون آمریکای شمالی و اروپا دچار مشکل نشود.

البته استودیو PUBG Corp به این نکته اشاره می کند که ممکن است با اضافه شدن نقشه های بیشتر به بازی، وجود چنین قابلیتی دردسر ساز شود و به همین جهت آن ها از نزدیک به بررسی وضعیت بالانس تعداد کاربران نقشه ها خواهند پرداخت.

بازی PUBG

همان طور که در تصویر بالا می بینید، ویژگی انتخاب نقشه می تواند به این صورت در بازی حضور داشته باشد. شما می توانید بین نقشه های در دسترس، نقشه یا نقشه هایی که می خواهید بازی کنید را علامت بزنید و آن هایی که در دسترس نیستند هم به صورت قفل شده نمایش داده خواهند شد.

اگر شما بیش از یک نقشه را انتخاب کرده باشید، در یکی از آن ها به صورت تصادفی حضور خواهید داشت. پیش بینی می شود بعد از پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی، این قابلیت را خیلی زود در پابجی ببینیم.

در ضمن PUBG Corp قول اضافه شدن نقشه های بیشتری به پابجی را داده است. نقشه سوم بازی در حال حاضر با نام Savage شناخته می شود و طبق اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، غارهای زیرزمینی متعددی در آن حضور خواهند داشت. این غارها بعد از تکمیل ساخت و انجام تست های مربوطه، به نقشه Savage اضافه خواهند شد.

از آن جایی که نقشه Savage نسبت به دو نقشه دیگر PUBG کوچک تر است، مانند رقیب اصلی این بازی یعنی فورتنایت، نبردهای سریع تری در محیط مبارزه آن جریان خواهد داشت.

توسعه دهندگان این عنوان تلاش می کنند با اضافه کردن آیتم های بیشتر به PUBG، با اپیک گیمز، سازنده فورتنایت که عملکرد خوبی در این زمینه داشته است، رقابت کنند.

همچین، به زودی وسایل نقلیه و سلاح های جدیدی به پابجی اضافه خواهند شد. در حال حاضر حضور کالسکه سه چرخه که از آن ها در آسیای شرقی به عنوان تاکسی استفاده می شود، در بازی تایید شده است.

در انتها باید گفت دارندگان اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد در کنسول ایکس باکس وان، می توانند تا روز دوشنبه هفته بعد به صورت رایگان بازی PUBG را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی