ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Red Magic
تکنولوژی

نوبیا موبایل گیمینگ Red Magic را با طراحی منحصر به فرد معرفی کرد

کمپانی «نوبیا» از زیر مجموعه های ZTE به تازگی از موبایلی رونمایی کرده که به صورت ویژه برای بازی طراحی شده است. طراحی شش ضلعی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت در کنار جزئیات قرمز ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمپانی «نوبیا» از زیر مجموعه های ZTE به تازگی از موبایلی رونمایی کرده که به صورت ویژه برای بازی طراحی شده است.

طراحی شش ضلعی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت در کنار جزئیات قرمز رنگ و LED درخشان پنل عقب، این گوشی هوشمند که Red Magic نام دارد را برای گیمرها به گزینه های جذاب تبدیل می کند.

Red Magic با بهره مندی از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش 120 مگاهرتز و چیپست اسنپدراگون 835 حرف های زیادی برای گفتن دارد اما از آخرین چیپست موجود در بازار یک قدم عقب مانده است. Red Magicمشخصات دیگر این موبایل از قبیل رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز تنه به تنه موبایل های پرچمدار می زند. مدل ضعیف تری از Red Magic نیز با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کمپانی سازنده مدعی شده که قابلیت GameBoost به کارایی بهتر این سخت افزارها کمک خواهد کرد.

نوبیا برای این اسمارت فون باتری 3800 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته تا با خیال راحت ساعت ها به بازی کردن بپردازید. از نظر دوربین هم شاهد تعبیه سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی در پنل عقب و سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی هستیم.

پیش فروش Red Magic با قیمت 397 دلار برای نسخه پایه و 477 دلار برای نسخه با رم 8 گیگابایتی از چهارشنبه همین هفته شروع می شود. Red Magicموبایل های مخصوص بازی در میان کاربران آمریکایی چندان طرفداری ندارد که منطقی هم به نظر می رسد؛ به هر حال بازی های «کندی کراش» و «کلش آو کلنز» به چه میزان توان پردازشی نیاز دارند؟

به همین خاطر موبایل هایی نظیر ریزر فون، شیائومی بلک شارک و نوبیا Red Magic بیشتر با تمرکز بر بازار چین تولید می شوند که سرشار از کاربران علاقمند به بازی های سنگین است. علاوه بر این در خارج از چین هم نسخه موبایلی بازی هایی نظیر PUBG و Fortnite محبوب شده و در حال تغییر دیدگاه کاربران در رابطه با موبایل های گیمینگ هستند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خداییش قیمت خوبی براش زده مخصوصا نسخه 6 گیگش که 400 دلاره. میشه حدود 2 ملیون که توو بازار بهترین قیمت رو داره با این سخت افزار. قیافشم خداییش خوبه مخصوصا رنگ مشکی. من اگه 2 تومن داشتم حتما اینو میگرفتم.

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نرخ رفرش ۱۲۰ مممگگگاااهرررتززززز ؟! 120 هرتز آقا جون ... اینطوری که شما نوشتید یه مدت دیگه باید پردازنده ها برن جلو نمایشگر بوق بزنن خخخخ

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ایولله بیاد حتما میگیرمش.

  • farzad je
    farzad je | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بهتره بلک شارک و ریزر فونه

  • mehdi jz
    mehdi jz | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دیجیاتو عزیز
    این گوشی حدودا هفته پیش معرفی شد ?

مطالب پیشنهادی