ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی ال جی V40 با اسم رمز طوفان در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که شرکت ال جی قصد دارد در تولید و عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند طوفانی به پا کند، چرا که «ایوان بلس» با انتشار مطلبی در توییتر اعلام نموده که کمپانی کره‌ای برای موبایل  V40 ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

به نظر می‌رسد که شرکت ال جی قصد دارد در تولید و عرضه‌ی موبایل‌های هوشمند طوفانی به پا کند، چرا که «ایوان بلس» با انتشار مطلبی در توییتر اعلام نموده که کمپانی کره‌ای برای موبایل  V40 جدیداش، نام رمز طوفان را در نظر گرفته است.

متاسفانه این افشاگر معروف اطلاعات دیگری درباره‌ی گجت یاد شده منتشر نکرده و هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی وجود ندارد.

کمپانی یاد شده پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد از پرچمدار جدیدش یعنی  G7 ThinQ (با اسم رمز «نئو» یا «جودی») تا اواسط اردیبهشت ماه امسال رونمایی کرده و پس از آن به معرفی V35 ThinQ (با اسم رمز «اِما») بپردازد اما با مشاهده‌ی توییت دیگری از ایوان بلس متوجه می شویم که قرار است این دو موبایل همراه هم عرضه شده و گوشی V40 ThinQ چند ماه پس از آنها وارد بازار شده و طوفان ذکر شده اواخر تابستان تا اوایل پاییز به تاخیر بیفتد.

پیشتر، رندر‌هایی از موبایل G7 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پرچمدار بعدی ال جی، موبایلی خواهد بود که مانند آیفون 10 و اسنشال فون از بریدگی نمایشگر بهرمند است. پس از آن، شرکت کره‌ای تایید کرد که این موبایل G7 ThinQ نام خواهد داشت و رندر‌های دیگری نیز از آن به دست آمد. پس از آن ایوان بلس تصاویری در فضای توییتر منتشر کرد که از تغییر رویه‌ی ال جی در طراحی و تولید محصولاتش خبر می‌داد.

البته پس از آن نیز ال جی مشخصاتی از  V35 ThinQ فاش کرده بود که عملاً قرار بود یک بروزرسانی دیگر برای موبایل های خانواده V باشد و از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 بهره برد.. علاوه بر این، برخلاف موبایل G7 ThinQ، در این گوشی خبری از بریدگی نمایشگر نخواهد بود و شمایل کلی V30 و V30S ThinQ حفظ خواهد شد.

در حال حاضر هیچ یک از این اطلاعات فوق به صورت رسمی تایید نشده‌اند و معلوم نیست چه زمانی باید منتظر رونمایی و عرضه V35 ThinQ باشیم. با این حال، LG G7 ThinQ قرار است دوازدهم اردیبهشت ماه معرفی شود و به نظر می‌رسد پس از آن مشخصاتی از دو موبایل دیگر ال جی لو برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    امیدوارم

مطالب پیشنهادی