ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرینتر جیبی IVY Mini کنون معرفی شد

در سال های اخیر به لطف موبایل ها، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند به نظر می رسد چاپ عکس ها و ایجاد آلبوم های عکس قدیمی به تاریخ پیوسته باشد، با این حال برخی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در سال های اخیر به لطف موبایل ها، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند به نظر می رسد چاپ عکس ها و ایجاد آلبوم های عکس قدیمی به تاریخ پیوسته باشد، با این حال برخی از کمپانی ها این گونه تصور نمی کنند. اگر همچنان به چاپ عکس علاقه داشته باشید، محصول جدید کنون می تواند برایتان جذاب باشد.

پرینتر جیبی «IVY Mini» کنون می تواند بدون استفاده از جوهر، تصاویر را چاپ کند. چاپگر مورد بحث از کاغذهای ویژه ZINK بهره می برد که هیچ نیازی به جوهر ندارند. ZINK فناوری چاپی است که با استفاده از کاغذهای حرارتی ویژه ای تصاویر روی آن چاپ می شود.

IVY Mini می تواند از طریق بلوتوث به موبایل های بهره مند از سیستم عامل اندروید یا iOS متصل شود و به لطف اپلیکیشن ویژه ارائه شده، می توان تصاویر را پیش از چاپ کردن ویرایش نمود.

این اپ قابلیت هایی از جمله اعمال فیلترهای خلاقانه، قاب های متنوع و استیکرها را در اختیار کاربران قرار می دهد و با استفاده از امکانات واقعیت افزوده کاربران می توانند اعواج های ویژه ای را روی صورت خود اعمال کرده و اقدام به چاپ آن نمایند.

البته کنون قابلیت های پایه ویرایش تصاویر از جمله اضافه کردن متن و گزینه هایی برای نقاشی را نیز در اپ خود از یاد نبرده است.

IVY Mini تصاویری در اندازه 5.0 در 7.6 سانتی متر را چاپ می کند و یک باتری شارژی برای آن در نظر گرفته شده که به این ترتیب کاربران را از تعویض باتری بی نیاز می کند. با هر بار شارژ امکان چاپ 20 عکس فراهم می شود و هر چاپ کمتر از یک دقیقه طول می کشد. شارژ باتری نیز تنها 90 دقیقه زمان می برد.

کنون این محصول را با قیمت 129دلار و در رنگ های رز گلد، سبز نعنایی و خاکستری عرضه کرده. همچنین همراه با این محصول بسته کاغذ 10 عددی ارائه می گردد. بسته های کاغذ 20 تایی اضافه نیز قیمتی 9 دلاری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی