ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر مجیک بوک
تکنولوژی

آنر مجیک بوک معرفی شد؛ رقیب ویندوزی و ارزان قیمت مک بوک پرو

برند «آنر» هواوی به تازگی از نخستین لپ تاپ خود با عنوان «آنر مجیک بوک» رونمایی کرده که طراحی مدرن و مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد. آنر، یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۲

برند «آنر» هواوی به تازگی از نخستین لپ تاپ خود با عنوان «آنر مجیک بوک» رونمایی کرده که طراحی مدرن و مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد.

آنر، یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی که چند روز قبل از پرچمدار جدید خود «آنر 10» رونمایی کرد، با معرفی نخستین لپ تاپ خود وارد رقابت در عرصه کامپیوترها شده است. به گفته کمپانی سازنده مجیک بوک بر اساس فلسفه و نگرش موبایل های هوشمند طراحی شده تا در کنار طراحی شیک، کارایی مناسبی نیز داشته باشد.نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ که قابلیت چرخش 180 درجه دارد، حاشیه های اطراف را تا حد ممکن به عقب رانده تا 81 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص دهد.

وظیفه پردازش داده ها بر عهده پردازنده نسل هشتم Core i7-8550U اینتل، 8 گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی MX150 انویدیا و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD قرار دارد. مدل ضعیف تری نیز با پردازنده Core-i5 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.بدنه فلزی آنر مجیک بوک 15.8 میلی متر ضخامت و 1.47 کیلوگرم وزن دارد و قرار است در سه رنگ نقره ای، خاکستری و صورتی عرضه شود.

کمپانی سازنده امکانات صوتی مناسبی را برای نخستین محصول خود در نظر گرفته و آن را به چهار اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از سیستم دالبی مجهز کرده است. آنر مدعی شده که باتری 57 وات ساعتی امکان مشاهده حداقل دوازده ساعت ویدئوی 1080p، دوازده ساعت وب گردی و سیزده ساعت پردازش اسناد را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به آنتن Wi-Fi دوبانده اشاره کرد. آنر مجیک بوک بهره مند از پردازنده Core i7 حدود 809 دلار و مدل مجهز به پردازنده Core i5 حدود 796 دلار قیمت خواهد داشت (قیمت دقیق بر اساس یوان چین اعلام شده) که برای لپ تاپی با ویژگی های مذکور زیاد به نظر نمی رسد، هرچند کارایی آنها در عمل هنوز محک نخورده است.

کمپانی سازنده تا کنون تاریخ دقیقی را برای عرضه آنر مجیک بوک به بازار اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نکته جالب این هست که اختلاف قیمت بین مدل با پردازنده 8550u و 8250u حدود 13 دلار یعنی در بدترین حالت حدود 100 تومان هست، در حالی که در بازار داخلی دو لپتاپ مشابه که دقیقا در همین دو نوع پردازنده با هم متفاوت هستند با اختلاف قیمت حدود 300 تا 400 فروخته میشن.

مطالب پیشنهادی