ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تجربه سفری بی مانند؛ ولوو از کانسپت S90 Ambiance در پکن رونمایی می کند [تماشا کنید]

پانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی پکن که با نام Auto China نیز شناخته می شود، چهارشنبه پیش رو افتتاح خواهد شد. همانند دوره های پیشین، امسال نیز برخی از خودروسازان مطرح خارجی در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

پانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی پکن که با نام Auto China نیز شناخته می شود، چهارشنبه پیش رو افتتاح خواهد شد. همانند دوره های پیشین، امسال نیز برخی از خودروسازان مطرح خارجی در کنار شرکت های بعضا گمنام چینی حاضر شده و از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی خواهند کرد.

کانسپت مرسدس مایباخ Vision Ultimate Luxury که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد

کمپانی سوئدی ولوو یکی از این خودروسازان است که قصد دارد از کانسپتی لوکس و تشریفاتی با نام S90 Ambience در نمایشگاه پکن امسال پرده برداری کند. این کانسپت بر اساس سدان S90 Excellence شکل گرفته و در کابین آن بیش از پیش بر راحتی سرنشین عقب تاکید شده است.

volvo-s90-ambience-concept

برای این کار تغییرات متعددی در بخش های مختلف کابین داده شده تا سرنشین حاضر در صندلی عقب سفری آرام و بسیار لذت بخش را تجربه کند. به گفته آقای رابین پیج (Robin Page) معاون ارشد بخش طراحی ولوو، در S90 Ambience سه حس بصری، شنیداری و بویایی مورد توجه ویژه قرار گرفته و این فاکتورها به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب شده اند.

volvo-s90-ambience-concept

به منظور دستیابی به تجربه بصری بی همتا، امکان نمایش چند تم زیبا بر روی سقف این مدل مفهومی گنجانده شده است. این تم ها از طریق یک اپلیکیشن موبایلی قابل انتخاب بوده و عبارتند از جنگل اسکاندیناوی، شفق قطبی، باران، مجمع الجزایر و رقص قو.

volvo-s90-ambience-concept

با انتخاب هر یک از این تم ها، صدا و موزیکی هماهنگ از اسپیکرهای بسیار با کیفیت و توئیترهای ساخت بوئرز اند ویلکینز که در پشت سری تعبیه شده، پخش می شود.

volvo-s90-ambience-concept

همچنین یک محفظه مخصوص در کنسول میانی وجود دارد که عطرهایی متناسب با تم های یاد شده در داخل کابین آزاد می کند تا کامل کننده یک تجربه بی نظیر باشد. این عطرها توسط شرکت Byredo که یک برند لوکس سوئدی است، تامین شده اند.

volvo-s90-ambience-concept

در کنار این تم ها، کانسپت S90 Ambience دارای حالت هایی به نام Nocturnal و Freedom است که در صورت فعال شدن آنها، فضای کابین به واسطه پخش تصاویر و موزیک های زیبا، کاملا انرژی بخش خواهد شد.

volvo-s90-ambience-concept

اگر چه S90 Ambience در حال حاضر یک مدل مفهومی است، اما ولوو از ارایه قابلیت های آن بر روی مدل های تولیدی – مخصوصا مدل های ویژه بازار چین - در آینده نزدیک خبر داده است.

volvo-s90-ambience-concept

شایان ذکر است که ولوو سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ خود موفق به فروش بیش از 100,000 خودرو به چینی ها شده بود. با این حساب چین بزرگ ترین بازار برای محصولات ولوو به شمار می رود. سدان S90 از محبوبیت بالایی در این کشور آسیایی برخوردار بوده و بیش از سایر مدل های ولوو توسط چینی ها خریداری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عجب نمایشگاهی باید باشه

مطالب پیشنهادی