ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرونده قدیمی نقض پتنت، دوباره سامسونگ و اپل را به دادگاه می کشاند

سامسونگ و اپل مدت هاست در نبرد مرتبط با نقض پتنت ها هستند و قرار است در 24 اردیبهشت ماه بار دیگر دو کمپانی در دادگاهی محلی در کالیفرنیا حاضر شوند. سامسونگ در سال 2012 به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سامسونگ و اپل مدت هاست در نبرد مرتبط با نقض پتنت ها هستند و قرار است در 24 اردیبهشت ماه بار دیگر دو کمپانی در دادگاهی محلی در کالیفرنیا حاضر شوند.

سامسونگ در سال 2012 به دلیل نقض پتنت های مرتبط با گوشی های هوشمند، به پرداخت جریمه ای بیش از  یک میلیارد دلار به اپل محکوم شد. البته بعد از سال ها جدال این میزان به 548 میلیون دلار کاهش یافت. شرکت کره ای تا سال 2015 در دادگاه عالی نبرد را ادامه داد.

در آن زمان سامسونگ این گونه ادعا کرد که خسارات ناشی از نقض پتنت نباید بر اساس کل میزان فروش دستگاه باشد، بلکه تنها باید آن بخشی از فروش را در بر گیرد که بر اثر نقض مورد بحث تحت تأثیر قرار گرفته است.

دادگاه عالی با این ادعای سامسونگ موافقت کرد و در نهایت پرونده را مجدداً به دادگاه محلی ارجاع داد. محاکمه یاد شده قرار است در 24 اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند.

قاضی «لوسی کو» در این باره اعلام کرده که موضوع به اپل بستگی دارد که بتواند دادگاه را قانع کند که «ماده تولید» (منظور ماده حقوقی است، یک بخش وضع شده شماره گذاری شده یا یک سند حقوقی مثل یک پیمان یا اعلامیه) ، اشاره به تمام گوشی ها دارد. مفهومی که اپل به آن اشاره می کند، می تواند مبلغ بسیار بالاتری از مفهوم ارائه شده توسط سامسونگ را نصیب اپل نماید.

قاضی یاد شده پیش از این اعلام کرده بود که هیئت منصفه محاکمه اصلی، نسبت به سامسونگ با تعصب برخورد کرده بودند، زیرا آنها با دقت دستورالعمل های هیئت منصفه را مد نظر قرار نداده بودند. در نتیجه نمی دانستند که «ماده تولید» می تواند به هر چیزی به جز گوشی هم اشاره کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در روزهای اخیر، مقامات ارشد اجرایی دو شرکت قرار نیست در محاکمه آتی شهادت بدهند. با این حال ممکن است «جانی آیو»، مدیر طراحی اپل و «فیل شیلر» معاون ارشد بخش بازاریابی این کمپانی می توانند متن استشهاد خود را بخوانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 007
    007 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    حسین آقا دقیقا زدی تو خال ???????

  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باز اینا اومدن

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اپل یه شرکت پتنت ترول واقعیه

مطالب پیشنهادی