ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر رسمی و اطلاعات جدیدی از گوشی وان پلاس 6 منتشر شد

در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس 6 باقی مانده، به تازگی مشخصات جدیدی از آن منتشر شده است. وان پلاس به طور رسمی جنس شیشه ای قاب پشتی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس 6 باقی مانده، به تازگی مشخصات جدیدی از آن منتشر شده است.

وان پلاس به طور رسمی جنس شیشه ای قاب پشتی این گوشی پرچمدار را تأیید کرده. پیش از این نیز برخی گزارش ها اشاره به احتمال استفاده از شیشه کرده بودند تا به این ترتیب امکان پشتیبانی از شارژ بیسیم فراهم شود. با این حال در آن زمان وان پلاس از تأیید این موضوع امتناع کرده بود.

استفاده از قاب شیشه ای اکنون توسط مدیر عامل و هم بنیانگزار این کمپانی «Pete Lau» در انجمن محصولات رسمی وان پلاس تأیید شده. بر اساس گزارش ها گوشی مورد بحث حس اعلایی را در دست ایجاد می کند و حسی از ارزش [بالا] را به کاربر القا می نماید.

تصویر منتشر شده توسط مدیر عامل کمپانی وان پلاس

مدیر کمپانی افزوده که وان پلاس پیش از این که به نتیجه نهایی دست پیدا کند، 70 نمونه اولیه را آزمایش کرده است. به ادعای او شیشه مورد بحث از 5 لایه از جنس پوشش مبتنی بر نانو تکنولوژی بهره می برد، در حالی که به طور معمول در شیشه های دیگر تنها 3 لایه استفاده می شود.

به این ترتیب عمق بیشتری به شیشه داده می شود و همچنین با لبه های منحنی، طراحی شده که سازنده نام «خط افق» را برای آن در نظر گرفته است.

علاوه بر اطلاعاتی در مورد شیشه، تصویری که همراه با آن منتشر شده رنگ بنفش وان پلاس 6 را نشان می دهد. این رنگ تا حدودی مشابه با رنگ بنفش یاسی گلکسی اس 9 سامسونگ (بررسی دیجیاتو) به نظر می رسد.

همچنین در تصویر جزئیات دیگری نیز مشخص شده. بر این اساس وان پلاس 6 دارای قاب آلومینیومی خواهد بود که آنتن های آن در بخش های کناری قاب قرار گرفته. در قسمت پایینی قاب هم یک درگاه USB-C به همراه اسپیکر اصلی تعبیه شده است.

وان پلاس هنوز زمان عرضه گوشی هوشمند وان پلاس 6 را تأیید نکرده. با این حال برخی گزارش ها از منابع خبری هندوستان اشاره به رونمایی در 28 اردیبهشت ماه و با قیمت پایه 600 دلار دارند. در حالی که برخی منابع دیگر خبر از اشتباه بودن این تاریخ داده اند.

اخیراً نیز صفحه پیش فروش وان پلاس 6 در وبسایت هندوستان آمازون مشاهده شده که اشاره به تاریخ معرفی 26 اردیبهشت داشته. با این حال انتظار می رود تاریخ رونمایی رسمی اولیه چند روز پیش از معرفی در هند باشد.

انتظار می رود وان پلاس 6 از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و دارای گواهینامه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشد.

علاوه بر تصویر و اطلاعات منتشر شده توسط مدیر کمپانی، اخیراً وان پلاس خبر از برنامه ویژه خود داده که بر اساس آن از خریداران علاقه مند دعوت می شود که برای برنامه بررسی پیش از عرضه این گوشی هوشند ثبت نام کنند. بر این اساس کاربران یاد شده می توانند بررسی های به گفته کمپانی بی طرفانه خود را برای جامعه کاربران وان پلاس و به زبان انگلیسی منتشر کنند.

شرکت کنندگان می توانند تا پیش از 12 اردیبهشت ماه درخواست های خود برای حضور در این برنامه را از طریق سایت وان پلاس ارائه دهند و در نهایت در 22 اردیبهشت ماه لیست شرکت کنندگان نهایی اعلام خواهد شد.

تمامی جزئیاتی که تاکنون در مورد وان پلاس 6 می دانیم را در مطلب ویژه دیجیاتو مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی