ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌ های مینی گلکسی اس 8 لایت و گلکسی A8 Star سامسونگ در راهند

پیش از این درباره‌ی عرضه گوشی‌ های مینی سامسونگ شایعاتی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که دو مدل SM-G8750 و SM-G8850 با نام گلکسی دریم لایت عرضه شوند. اکنون شواهدی بدست آمده که ماجرا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

پیش از این درباره‌ی عرضه گوشی‌ های مینی سامسونگ شایعاتی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که دو مدل SM-G8750 و SM-G8850 با نام گلکسی دریم لایت عرضه شوند. اکنون شواهدی بدست آمده که ماجرا را عوض کرده و نشان می‌دهد که Dream درواقع اسم رمز گلکسی اس ۸ بوده و درنتیجه G8750 به نسخه لایت آن اشاره دارد. شماره مدل G8850 نیز به احتمال زیاد مربوط به موبایل دیگری تحت عنوان گلکسی A8 Star است.

این دو موبایل به یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند، برای مثال هر دوی آنها احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده می‌کنند. با این حال هنوز اطلاعات کاملی از دیگر مشخصات این دو گوشی به دست نیامده است.

به تازگی پایگاه اطلاعاتی رگولاتوری چین TENAA، مشخصات ثبت شده برای این موبایل‌های را به روز رسانی کرده که بر اساس، گلکسی A8 Star از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۲۸ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی دوگانه این موبایل از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی دیگر نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد. ضمن اینکه این گوشی از ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد.

پیش از این تصور می‌شد که گلکسی A8 Star از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی و یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما اکنون معلوم شده که مشخصات ذکر شده به موبایل مینی دیگری به نام گلکسی اس 8 لایت اختصاص دارند.

اینکه استراتژی اتخاذ شده برای نام‌گذاری گوشی‌ های مینی سامسونگ چیست، سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده چرا که استفاده از نام گلکسی اس 8 زمانی که گلکسی اس 9 در بازار عرضه شده، کمی عجیب به نظر می‌آید. از سوی دیگر مشخص نیست که در این میان عاقبت گلکسی A6 و A6 پلاس (که در واقع نسخه‌های میان رده از پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به شمار می‌روند)، چه خواهد شد.

تماشا کنید: آگهی زیبای سامسونگ با محوریت موبایل های سری گلکسی را تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    وای نهایت زیبایی وای چقدر کهکشانی وای چقدر زیبا وای از بهشت نازل شده وای این گوشی نهایت فضاییه

  • Alikh79
    Alikh79 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا زیبا عالی بود note 8 یه طرف بقیه گوشی ها یه طرف قلمش فوقالعادست

مطالب پیشنهادی