ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای به کاربران سرویس رایگان خود امکانات بیشتری می دهد

مطابق وعده‌های قبلی، اسپاتیفای از این پس به کاربران استفاده‌کننده از سرویس رایگان خود امکانات بیشتری ارائه می‌کند. تا پیش از این، در صورت عدم پرداخت حق اشتراک به اسپاتیفای هم باید تبلیغات زیاد را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

مطابق وعده‌های قبلی، اسپاتیفای از این پس به کاربران استفاده‌کننده از سرویس رایگان خود امکانات بیشتری ارائه می‌کند. تا پیش از این، در صورت عدم پرداخت حق اشتراک به اسپاتیفای هم باید تبلیغات زیاد را تحمل می‌کردید و هم برای گوش دادن به آهنگ‌های یک پلی‌لیست، ناچار به استفاده از گزینه شافل بودید.

اما حالا و در نظام جدید، کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای می‌توانند به 15 پلی‌لیست جدید دسترسی پیدا کنند که همگی توسط الگوریتم هوش مصنوعی اپلیکیشن و از آهنگ‌های مورد علاقه آنان گردآوری شده است.

کاربران نسخه رایگان اسپاتیفای می‌توانند به 15 پلی‌لیست جدید دسترسی پیدا کنند

نکته بسیار خوب اینجاست که بر خلاف گذشته، حالا می‌تواند هر چند بار که خواستید آهنگ‌ها را به ترتیب دلخواه عوض کنید و دیگر محدود به گزینه شافل نخواهید بود.  پلی‌لیست‌های جدید اسپاتیفای همچون گذشته در صفحه خانه اپلیکیشن قرار می‌گیرند، هر چند که همیشه ثابت نیستند و بسته به آهنگ‌هایی که در اسپاتیفای گوش می‌کنید ممکن است دچار تغییر شوند.

البته اسپاتیفای برای آنکه روی آهنگ‌های انتخابی در پلی‌لیست‌هایتان تسلط داشته باشید، به شما اجازه داده که با «لایک کردن» یا «پنهان کردن» آهنگ‌ها هوش مصنوعی اپلیکیشن را با به سمت سلیقه خودتان سوق بدهید.

اما به جز مواردی که گفتیم، اسپاتیفای یک گزینه Data Saver جدید هم برای کاربران در نظر گرفته که می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود. اعمال تغییراتی که گفتیم از روز گذشته در اسپاتیفای آغاز شده، اما ممکن است دسترسی همه کاربران سرویس به آن‌ها اندکی به طول بینجامد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی