ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید باندای نامکو معرفی شد؛ 11-11: Memories Retold [تماشا کنید]

کمپانی باندای نامکو از بازی جدید خود که با همکاری استودیو انیمیشن سازی شناخته شده Aardman Animations و استودیو بازی سازی موفق DigixArt ساخته می شود، رونمایی کرد. قرار است این بازی که 11-11: Memories ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

کمپانی باندای نامکو از بازی جدید خود که با همکاری استودیو انیمیشن سازی شناخته شده Aardman Animations و استودیو بازی سازی موفق DigixArt ساخته می شود، رونمایی کرد.

قرار است این بازی که 11-11: Memories Retold نام دارد، روی سیاه و واقعیت های جنگ را بازگو کند. باندای نامکو 11-11: Memories Retold را یک بازی ماجراجویی داستان محور معرفی کرده که از سبک هنری خاصی بهره می برد. استایل هنری این بازی منحصر به فرد بوده و هر صحنه از آن، به یک تابلوی نقاشی شبیه است.

بنیان گذار استودیو انیمیشن سازی Aardman در رابطه با این بازی می گوید: «جذب مخاطبان با استفاده از داستان های گیرا کاری است که ما در Aardman انجام می دهیم. در این پروژه می خواهیم تجربه عاطفی و احساسات موجود در بازی را با هویت هنری منحصر به فردی که در این عنوان وجود دارد، بیان کنیم.»

استودیو Aardman در حوزه بازی های ویدیویی، تنها در ساخت یک سری بازی فلش آنلاین و عناوین اقتباس شده از انیمیشن های خود این استودیو نقش داشته است.

البته با نگاهی به انیمیشن های ساخته شده در Aardman همچون والاس و گرومیت و Shaun The Sheep که سابقه کسب جوایز معتبری همچون اسکار و بفتا را  دارند، می توان به موفقیت 11-11: Memories Retold امید زیادی داشت.

استودیو DigixArt هم به عنوان دیگر سازنده بازی، سابقه درخشانی در حوزه بازی سازی دارد. آن ها مدتی پیش بازی Lost in Harmony را برای اندروید و ای او اس عرضه کردند که جدا از رسیدن به 2 میلیون کاربر فعال، جوایزی را روی فروشگاه گوگل و اپ استور هم کسب کرد.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی در دسترس نیست اما عرضه آن برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تایید شده است. در انتها نگاهی به جدیدترین تصاویر منتشر شده از 11-11: Memories Retold خواهیم داشت:

باندای نامکو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی