ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جک از شاسی بلند S7 و مدل برقی SOL E20X در نمایشگاه پکن رونمایی کرد

با افتتاح نمایشگاه خودروی پکن که با نام Auto China نیز شناخته می شود، شاهد رونمایی خودروسازان چینی از جدیدترین محصولاتشان هستیم. جک (JAC) یکی از این خودروسازان است که دست پر به Auto China ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

با افتتاح نمایشگاه خودروی پکن که با نام Auto China نیز شناخته می شود، شاهد رونمایی خودروسازان چینی از جدیدترین محصولاتشان هستیم. جک (JAC) یکی از این خودروسازان است که دست پر به Auto China آمده و حضور پر رنگی در آن دارد.

JAC S7 (6)

غرفه جک در پکن میزبان شاسی بلند S7 است. این خودرو جزو جدیدترین محصولات جک بوده و از طراحی ظاهری و داخلی بروز و نسبتا مدرنی برخوردار است. در کنار این موضوع، امکانات و تجهیزات S7 نیز در سطح بالایی قرار دارد.

JAC S7 (6)

از جمله امکانات ایمنی S7 می توان به مواردی مثل سیستم پایداری (ESC)، سیستم توزیع الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل چسبندگی (TCS) و سیستم کمکی پایین آمدن از سراشیبی های تند (HDC)، سیستم کمکی پارک، ترمز اضطراری، اخطار خروج از بین خطوط، کنترل نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار، اخطار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیق پذیر اشاره کرد.

JAC S7 (6)

در کنار این موارد، قسمت های اصلی سازه S7 از فولاد مقاوم ساخته شده و به گفته جک استحکام آن در سطح بالایی دارد. در تست تصادف C-NCAP، جک S7 موفق به اخد 5 ستاره ایمنی شده است.

Jac S7 body structure

این شاسی بلند جدید با دو موتور توربوشارژ به حجم های 1.5 و 2 لیتری عرضه می شود؛ البته گویا نسخه هیبریدی آن نیز در حال توسعه بوده و در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

Jac S7

موتور 1.5 لیتری S7 قادر است 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور با همکاری یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه چرخ ها را به حرکت در میاورد.

Jac S7

موتور 2 لیتری هم 187 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور داشته و با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه یا 6 سرعته دستی قابل انتخاب خواهد بود. شتاب جک S7 با موتور 1.5 لیتری برابر با 10.8 و با موتور 2 لیتری برابر با 9.8 ثانیه اعلام شده است.

JAC S7 interior

بر اساس شنیده ها ظاهرا جک S7 در حال گذراندن تست های جاده ای بوده و بزودی راهی خیابان های ایران خواهد شد.

در کنار معرفی S7 در نمایشگاه خودروی پکن، جک از تاسیس برند SOL با همکاری فولکس واگن خبر داد. این برند چینی-آلمانی که فقط در زمینه تولید اتومبیل های برقی فعالیت خواهد کرد، با یک کراس اوور کوچک در Auto China 2018 اعلام حضور کرده است.

Sol-E20X

این کراس اوور SOL E20X نام داشته و پیشرانه الکتریکی آن می تواند 116 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید کند. آنطور که اعلام شده E20X قادر است تا 300 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد.

2018_SOL-E20X

اگر چه این خودرو المان هایی را از برخی محصولات سئات (زیرمجموعه اسپانیایی فولکس واگن) به امانت گرفته، اما در اصل همان مدل جک iEV7S است که گویی اینک لباسی دیگر بر تن کرده است.

جک iEV7S
جک iEV7S

طبق برنامه ریزی های جک و فولکس واگن، SOL E20X در نیمه دوم امسال به فروش خواهد رسید؛ بعد از این خودرو نیز یک اتومبیل کوچک شهری و یک سدان که هر دو بر اساس مدل های برقی جک شکل خواهند گرفت، به خطوط تولید SOL اضافه می شوند.

2018_SOL-E20X_02

درباره قیمت SOL E20X حرفی به میان نیامده، اما از آنجایی که جک iEV7S برابر با  119.500 یوان (تقریبا 80 میلیون تومان) قیمت دارد، بعید نیست که مدل مذکور نیز قیمتی در همین حدود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فروشگاه فارسی تک شاپ
    فروشگاه فارسی تک شاپ | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    فروش ویژه پاورویندوز (بعد از قفل نمودن درب ها شیشه ها بالا میرن) سوکت فابریک خودرو های جک (jac) با شماره 09108647707 تماس بگیرید- دریافت وجه درب منزل

  • afshingm
    afshingm | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ناقابل 800 میلیون ! البته با منت گذاشتن بر سر ملت همیشه در صحنه !
    مصداق بارز حمایت از تولید داخلی ! از چین میارن، میچسبونن به هم، به اسم تولید داخل میفروشند با قیمت های گزاف !

  • mr.arash
    mr.arash | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چین به کجا رسید و منتاژ کارهای ما هنوزم تو فکر منتاژ هستن
    بعد این همه سال یه خودرو در کلاس e آسیایی هم نداریم بیشتر تولید داخلی هم قطعاتش از همین دوس و همسایه چین وارد میشه.
    یاد دورانی افتادم که پارس خودرو ژیان و صادر می‌کرد به امارات یادش بخیر.

    • afshingm
      afshingm | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

      من یاد دورانی افتادم که پارس خودرو ماکسیما و رونیز و پاترول و تیانا میزد، الان افتاده دسته سایپا ببین داره چی میزنه !!!
      پ.ن: ماکسیما مدل 83 همین الان 60 میلیون قیمت داره !!!

  • مجید
    مجید | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جک s7 که خیلی وقته معرفه شده. حتی ظاهرا یک دونه اش رو کرمان موتور مونتاژ کرده...

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خوشگله

مطالب پیشنهادی