ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتوب ریمیکس
تکنولوژی

یوتوب ریمیکس جایگزین سرویس گوگل پلی موزیک خواهد شد

اگر وجود سرویس‌های موزیک متعدد از گوگل و یوتوب باعث سردرگمی‌تان شده، خبر خوبی برایتان داریم. به گفته برخی منابع آگاه قرار است که به زودی تمام این سرویس‌ها در قالب یک سرویس واحد و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

اگر وجود سرویس‌های موزیک متعدد از گوگل و یوتوب باعث سردرگمی‌تان شده، خبر خوبی برایتان داریم. به گفته برخی منابع آگاه قرار است که به زودی تمام این سرویس‌ها در قالب یک سرویس واحد و یکپارچه احیا بشوند.

سرویسی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، YouTube Remix نام دارد که به عقیده برخی آغاز به کار آن به معنی پایان عمر گوگل پلی موزیک خواهد بود. یوتوب ریمیکس به احتمال زیاد برای رقابت مستقیم با اسپاتیفای طراحی شده، بنابراین پایان دادن به کار گوگل پلی موزیک برای بهتر دیده شدن آن تصمیم منطقی‌ای به نظر می‌رسد. هر چند که هنوز این موضوع به طور رسمی از سوی گوگل تأیید نشده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد یوتوب ریمیکس در دسترس نیست. چندی پیش لیور کوهن، رئیس بخش موسیقی یوتوب در پاسخ به سؤال خبرنگاران اذعان کرد که سرویس جدید ترکیبی از قدرت سرورهای گوگل پلی موزیک و گستردگی و عمق محتوای یوتوب را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد، اما از ذکر جزئیات بیشتر در این خصوص سر باز زد.

با این وجود، شایعات حاکی از آنند که یوتوب ریمیکس درست مثل اسپاتیفای دارای یک سیستم پیشنهاد موزیک هوشمند خواهد بود و می‌تواند بسته به زمان روز پلی‌لیست مناسبی به شما ارائه کند.

در حال حاضر تعداد سرویس‌های مبتنی بر موزیک گوگل بسیار زیادند. در کنار گوگل پلی موزیک، اپلیکیشن یوتوب، یوتوب رد و اپلیکیشن مستقل یوتوب موزیک را داریم که همگی به طور تخصصی روی موسیقی متمرکز شده اند. با این حساب، باید امیدوار باشیم که یوتوب ریمیکس بتواند امکانات تمام این سرویس‌ها را در خود گردآوری کرده و تجربه یکپارچه‌ای در اختیار کاربران بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shima
    shima | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این گوگل پلی موزیک واقعا آشغاله نه میشه آهنگ های مورد علاقتو جدا کنی نه میشه آهنگ ها رو با پوشه هاشون ببینی رابط کاربریش هم که افتضاح تر از همه هست من چون همیشه سامسونگ داشتم واقعا از موزیک پلیر سامسونگ راضی بودم بقیه شرکتا رو نمیدونم ولی فک کنم بازم موزیک پلیرخود شرکت ها خیلی بهتره گوگل واقعا باید ی فکری بحالش کنه

    • mr.arash
      mr.arash | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

      موزیک پلیر سامسونگ خوب هستش ولی عالی نیس
      این برنامه هم بیاد احتمالا با فیلترینگ دوستان کامل نشه ازش بهرمند شد.
      در کل برنامه زیاد هست در این رابطه.

مطالب پیشنهادی