ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه اندروید کیبورد سویفت‌کی با پشتیبانی از شخصی‌سازی نوار ابزار آپدیت شد

بعد از پایان پشتیبانی از اپلیکیشن اموجی محور سویفت‌موجی (Swiftmoji)، تیم سازنده تصمیم گرفت تمام تمرکزش را روی کیبورد معروف سویفت‌کی (Swiftkey) بگذارد. به تازگی نسخه اندروید این کیبورد بروزرسانی شده و مهمترین تغییر آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

بعد از پایان پشتیبانی از اپلیکیشن اموجی محور سویفت‌موجی (Swiftmoji)، تیم سازنده تصمیم گرفت تمام تمرکزش را روی کیبورد معروف سویفت‌کی (Swiftkey) بگذارد. به تازگی نسخه اندروید این کیبورد بروزرسانی شده و مهمترین تغییر آن را می توانیم قابلیت شخصی‌سازی نوار ابزار برنامه بنامیم.

به واسطه این ویژگی، حالا می توانید بخش ها و آیتم هایی که در کیبورد حضور دارند را غیرفعال یا فعال کنید. همچنین قابلیت اشتراک‌ گذاری موقعیت که پیشتر در انحصار هند و آمریکا بود اکنون از 24 کشور دیگر پشتیبانی می کند، هفت زبان جدید به برنامه اضافه شده و جدا از آن ها حالا پنل اموجی ها آخرین تبی که استفاده کردید را نشان می دهد.

نمایی از قابلیت شخصی‌سازی نوار ابزار

در کنار نسخه پایدار کیبورد، ورژن بتا سویفت‌کی هم با بروزرسانی که دریافت کرده، تغییرات مثبتی را به خود دیده؛ رابط کاربری قسمت تنظیمات سریع (Quick Settings) تغییر کرده و یک لیست جداگانه برای پک های استیکری که دانلود نشده‌اند نیز اضافه شده است. ویژگی‌های جدید فعلا تنها برای نسخه اندروید به انتشار رسیده اند و هنوز خبری از ورژن iOS نیست.

سویفت‌کی با بیش از 250 میلیون دانلود یکی از محبوب ترین کیبوردهای اسمارت فون ها به شمار می رود و با توجه تمرکز بیشتر تیم توسعه‌ دهنده روی این اپلیکیشن، احتمالا با عرضه ویژگی‌های جدیدتر کاربران این کیبورد افزایش پیدا خواهند کرد.

عکس سمت چپ رابط کاربری قدیمی تنظیمات سریع سویفت‌کی را نشان می‌دهد و عکس راست مربوط به نسخه جدید بتا برنامه است.
SwiftKey Keyboard

SwiftKey Keyboard

سازنده: SwiftKey قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 35.89 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی