ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گفتگو با مدیرعامل فیدیبو و دیجیکالا در مورد کتاب‌خوان «فیدیبوک» [تماشا کنید]

فیدیبو و دیجیکالا امروز در فروشگاه شهر کتاب از یک کتاب‌خوان ۶ اینچی به نام «فیدیبوک» رونمایی کردند؛ محصولی ساده و مینیمال که بخش عمده آن توسط خود این شرکت‌ها توسعه پیدا کرده است. فیدیبو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۶

فیدیبو و دیجیکالا امروز در فروشگاه شهر کتاب از یک کتاب‌خوان ۶ اینچی به نام «فیدیبوک» رونمایی کردند؛ محصولی ساده و مینیمال که بخش عمده آن توسط خود این شرکت‌ها توسعه پیدا کرده است.

فیدیبو با معرفی این کتاب‌خوان، گام تازه‌ای در حوزه نشر دیجیتالی برداشت و می‌گوید که بازار هدف این محصول، افراد کتاب‌خوان حرفه‌ای هستند؛ افرادی که برای داشتن یک کتاب‌خوان با پشتیبانی کامل از زبان فارسی، همیشه با مشکل مواجه بوده‌اند. حالا به گفته مدیران فیدیبو و دیجیکالا، فیدیبوک آمده تا همین مشکل را حل کند.

پس از مراسم رونمایی از فیدیبوک، به این کتاب‌خوان نگاه نزدیکی داشته‌ایم و سپس با «سعید محمدی» مدیرعامل دیجیکالا و «مجید قاسمی» مدیرعامل فیدیبو در رابطه با همین دستگاه و داستان ساخته شدن آن گفتگو کردیم. اگر مایل هستید بیشتر در مورد این کتاب‌خوان ۵۴۹ هزار تومانی بدانید یا از هدف سازندگان آن بیشتر مطلع شوید، دعوت می‌کنیم این ویدیو را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Navid B
    Navid B | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام
    من روز یکشنبه بعد از دیدن نقد و بررسی های کتابخوان فیدیبوک و شندین سخنان مدیرعامل دیجی کالا، خوشحال از تولید «کتابخوان ایرانی» اقدام به خرید این محصول کردم. سفارش برای من ثبت شده و همراه آن سفارش کارت هدیه فیدیبوک که در تمام سایت ها و توسط مدیر دیجی کالا و مدیر فیدیبو (در کنفرانس خبری) وعده داده شده بود ثبت گردید. فردای آن روز در قیمت ثبت سفارشات دیدم کارت هدیه لغو شده. و الان که چهارشنبه اس بعد از چندین بار پیگیری به من گفتن که کارت هدیه به شما تعلق نمیگیره. به نظر من این دزدیه.

  • آریا
    آریا | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    رزولیشنش خیلی پایینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی