ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس‌های گیمینگ ارزان قیمت ریزر معرفی شدند

شرکت‌های تولید کننده‌ی تجهیزات جانبی مخصوص بازی‌های کامپیوتری همواره سعی دارند تا روی فراهم آوردن بهترین تجربه‌ی کاربری برای یک گیمر تمرکز کرده و محصولاتی پیشرفته بسازند تا توقعات بیش از حد آنها را پاسخ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

شرکت‌های تولید کننده‌ی تجهیزات جانبی مخصوص بازی‌های کامپیوتری همواره سعی دارند تا روی فراهم آوردن بهترین تجربه‌ی کاربری برای یک گیمر تمرکز کرده و محصولاتی پیشرفته بسازند تا توقعات بیش از حد آنها را پاسخ دهند. این مسئله موجب می‌شود یک کمپانی نظیر ریزر بیشتر سراغ تولید تجهیزاتی نظیر ماوس هایپر فلاکس مامبا یا کیبورد‌ های بلک ویدو بروند و کاربران پولدار را با گجت‌های فوق پیشرفته‌ خوشحال کنند. با این حال به نظر می‌رسد که ریزر روند جدیدی نیز در کنار تولید این محصولات فوق پیشرفته در‌ نظر گرفته و قصد دارد ماوس‌های گیمینگ ارزان قیمت تولید کند.

به تازگی این شرکت، از ماوس‌ هایی به نام  Razer Abyssus Essential رونمایی کرده که از مشخصه‌‌ های فوق العاده‌ی دیگر ماوس‌های این شرکت نظیر کلید‌های قابل برنامه ریزی بهره نبرده اما در عوض ارزان‌تر شده و کاربران بیشتری قادر خواهند بود آن‌ها را خریداری کنند.

گجت یاد شده که خرید آن حدود ۴۹.۹۹ دلار هزینه خواهد برد، ارزان ترین ماوس ریزر خواهد بود که از نورپردازی کروم مخصوص این شرکت بهره می‌برد. علاوه بر این یک ویژگی به خصوص به نام underglow نیز در این محصولات به کار رفته که زیر ماوس را روشن می‌کند.

این محصول از یک سنسور اپتیکال با دقت ۷۲۰۰ DPI بهره می‌برد. ضمن اینکه دو کلید و یک اسکرول ساده نیز روی این ماوس تعبیه شده است. عدم قرار گرفتن کلید‌های اضافی روی این ماوس موجب شده که ضمن بهره بردن از یک طراحی متقارن و ساده، کاربران چپ دست و راست دست، بتوانند از ماوس یاد شده استفاده کنند.

با معرفی Absyssus Essential سری محصولات اقتصادی‌تر رزیر تکمیل شده است. این ماوس با اضافه شدن به کیبورد Cynosa Chroma و ماوس پد Goliathus Chroma، گزینه‌ی ارزانتری را برای تمامی گیمرها فراهم می‌آورد. این مسئله موجب می‌شود گیمر‌هایی که قدرت خرید بالایی ندارند نیز بتوانند از محصولات فوق پیشرفته این شرکت بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بگو حالا 50 دلار که با دلار 6200 آمریکایی میشه تقریبا 300 خرده ای و با دلار 4200 جهانگیری هم میشه 200 خرده ای...
    اوفففف لامصب چقدر ارزونه،بریم بخریم ??

  • aligh75
    aligh75 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گجت یاد شده که خرید آن حدود ۴۹.۹۹ دلار هزینه خواهد برد، ارزان ترین ماوس ریزر خواهد بود :(((((((

مطالب پیشنهادی