ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آفیس 2019
تکنولوژی

مایکروسافت پیش نمایش آفیس 2019 را منتشر کرد

مایکروسافت پیش نمایش قابلیت ها و امکانات آفیس 2019 را برای مشتریان تجاری منتشر کرده که برخی گزینه های موجود در آفیس 365 پرو پلاس را نیز شامل می شود. مجموعه آفیس 2019 شامل اپلیکیشن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت پیش نمایش قابلیت ها و امکانات آفیس 2019 را برای مشتریان تجاری منتشر کرده که برخی گزینه های موجود در آفیس 365 پرو پلاس را نیز شامل می شود.

مجموعه آفیس 2019 شامل اپلیکیشن های وُرد، اکسل، پاورپوینت، و اوت لوک در کنار ورژن سرور Exchange ،Sharepoint و اسکایپ سازمانی خواهد بود.

این به روزرسانی ویژگی های نشانه گذاری دستی بهبود یافته از قبیل حساسیت فشار و افکت های متنوع را در تمام اپلیکیشن ها به همراه می آورد که امکان یادداشت برداری و ترسیم اشکال را به صورت طبیعی تر را فراهم می کند.

علاوه بر این می توان به تقویت تجزیه و تحلیل داده ها در اکسل به لطف فرمول ها، چارت ها و ادغام Power BI در کنار قابلیت های ارائه پیچیده در پاورپوینت مثل Morph و Zoom اشاره کرد.آفیس 2019این مجموعه نرم افزاری تنها روی ویندوز 10 پشتیبانی شده و با دستگاه های مبتنی بر ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 سازگاری ندارد. کمپانی ردموندی با توسعه این نسخه ویندوزی از آفیس 2019 کسب و کارهایی را هدف قرار داده که آفیس 365 را نصب نکرده اند. نسخه جداگانه ای از آفیس 2019 نیز برای سیستم های مبتنی بر macOS توسعه پیدا خواهد کرد.

آفیس 2019 از مزایای قابلیت Click-to-Run که نخستین بار در نسخه 2013 معرفی شد بهره می برد. C2R شامل به روزرسانی های ماهانه، اپلیکیشن های به روز حین نصب، کاهش مصرف شبکه از طریق فناوری بهینه سازی دانلود ویندوز 10 و ارتقای آسان به آفیس 365 پرو پلاس است.

مایکروسافت در سال های روی آفیس 365 متمرکز شده با این حال به توسعه مجموعه آفیس نیز اهمیت می دهد چرا که برخی مشتریان هنوز آمادگی حرکت به سمت پردازش ابری را ندارند.

کمپانی سازنده آفیس 2019 را تا اوایل زمستان منتشر خواهد کرد و آنگونه که به نظر می رسد اغلب مشتریان آن کسب و کارهایی هستند که تاکنون اقدام به خرید اشتراک آفیس 365 نکرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MP3
    MP3 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چه معرفی ناقصی!

  • Hamed Khadivi
    Hamed Khadivi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    راضیم با سرفیس نشون داده شروع آفیس 2019 رو

مطالب پیشنهادی