ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سفر ترسناک دوربین گو پرو به درون اره چوب‌بری صنعتی [تماشا کنید]

وقتی از فاصله دور روند برش الوارهای چوب را در کارخانه‌های چوب بری صنعتی مشاهده می‌کنید، نحوه برش آنها در نظرتان بسیار جالب جلوه می‌کند و از نظم موجود در این پروسه لذت می‌برید اما ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

وقتی از فاصله دور روند برش الوارهای چوب را در کارخانه‌های چوب بری صنعتی مشاهده می‌کنید، نحوه برش آنها در نظرتان بسیار جالب جلوه می‌کند و از نظم موجود در این پروسه لذت می‌برید اما مسلماً نمای بوجود آمده در داخل این دستگاه اره‌ چوب‌بری صنعتی بسیار با بیرونش تفاوت دارد. تصور کنید از میان چندین اره‌ی ترسناک رد می‌شوید و کنترلی بر سرعت حرکتتان ندارید. به احتمال قوی با دیدن چنین منظره‌ای رنگ از رخسارتان می‌پرد و حتی ممکن است فریاد بزنید.

حال کارخانه برش الوار Red Stag Timber که در نیوزلند قرار دارد، شرایطی فراهم آورده تا محتوای ویدیویی پروسه چوب‌بری از داخل این اره‌ها فیلمبرداری شود. به همین دلیل این شرکت سعی کرده یک دوربین گو پرو به داخل اره چوب‌بری صنعتی فرستاده تا از این روند تصویر‌برداری کند.

اره‌های غول پیکر و رد شدن از آنها، تنها قسمت ترسناک این ویدیو نیست بلکه رد شدن از تونل های تاریک، ترس از برخورد با لبه‌ها، چرخش‌های ناگهانی، صدای گوشخراش بوجود آمده در این پروسه و قرار گرفتن رو دندانه‌های چرخان غلتک‌ها نیز بر استرس حاصله می‌افزاید. کاربرانی که این ویدیو را مشاهده کرده‌اند اذعان داشته‌اند که احتمالاً تا مدت‌ها سوار هیچ یک از وسایل تفریحی مشابه در شهربازی‌ها نخواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arshiapazoki
    Arshiapazoki | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با هدستvrببینی.چه شود....

مطالب پیشنهادی