ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات و تصاویر جدیدی از شیائومی Redmi S2 منتشر شد

این روزها شرکت شیائومی خبرساز شده و بسیاری از تیتر‌ها را به خود اختصاص داده است. این کمپانی وعده خود را در روز پنجم اردیبهشت ماه عملی کرد و گوشی میان رده Mi 6X (یا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

این روزها شرکت شیائومی خبرساز شده و بسیاری از تیتر‌ها را به خود اختصاص داده است. این کمپانی وعده خود را در روز پنجم اردیبهشت ماه عملی کرد و گوشی میان رده Mi 6X (یا Mi A2) را با دوربین اصلی دوگانه و چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی کرد. با این حال در این مراسم به گوشی Redmi S2 اشاره‌ای نشد. حال خبر رسیده که این موبایل اقتصادی مجوز خود را از آژانش رگولاتوری چین دریافت نموده است. ضمن اینکه تصاویر و مشخصاتی زیادی نیز از آن فاش شده است.

با توجه به اینکه عکس‌های با کیفیتی از نسخه‌های اولیه‌ی این موبایل در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی زودتر از آنچه تصور می‌شد به بازار عرضه شود.

به تازگی یک منبع خبری که در کشور جمهوری چک فعالیت می‌کند، تصاویر با کیفیتی از این موبایل منتشر کرده و در کنار آن مشخصاتی نیز از آن بیان کرده است. بر اساس این مشخصات، موبایل اقتصادی Redmi S2 از یک نمایشگر ال سی دی ۵.۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. ضمن اینکه در گوشی یاد شده، یک چیپست اسنپدراگون ۶۲۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد.

دوربین دوگانه‌ی Redmi S2 از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر تشکیل می‌شود که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. هنوز اطلاعاتی راجع به دوربین سلفی این گجت منتشر نشده اما به نظر می‌رسد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این نقش را ایفا کند. گوشی یاد شده از یک دوربین ۴۲۰۵ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی قبلی این سری، پیشرفت مطلوبی داشته است.

از دیگر ویژگی‌های تعبیه شده در این موبایل می‌توان به حسگر اثرانگشت در بدنه‌ی پشتی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره نمود. ضمن اینکه نسخه‌ی اندروید اریو ۸.۱ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ' دوربین ۴۲۰۵ میلی آمپر ساعتی'
    ?

مطالب پیشنهادی