ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک ایر
تکنولوژی

تولید مک بوک ایر 2018 اپل احتمالاً به تعویق می افتد

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes به نظر می رسد اپل تولید مک بوک ایر 2018 را به تأخیر انداخته است. این اطلاعات که از شرکت های زنجیره تأمین اپل به دست آمده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes به نظر می رسد اپل تولید مک بوک ایر 2018 را به تأخیر انداخته است.

این اطلاعات که از شرکت های زنجیره تأمین اپل به دست آمده اشاره به این موضوع دارند که تولید مک بوک ایر 2018 قرار است تا نیمه دوم سال جاری میلادی به تعویق بیفتد. بر اساس گزارش ها اپل این موضوع را به تأمین کنندگان خود اطلاع داده، با این حال کمپانی ساکن کوپرتینو دلیل این موضوع را مشخص نکرده است.

در گزارش این گونه اعلام شده که احتمالاً اپل در تولید برخی از قطعات کلیدی از جمله پردازنده به مشکل بر خورده است. پیش از این اعلام شده بود که اپل احتمالاً قصد دارد مک بوک ایر جدیدی را روانه بازار کند که نسبت به نمونه های فعلی قیمت پایین تری دارد. تاکنون اطلاعات چندانی در مورد مشخصات لپتاپ مورد بحث منتشر نشده است.

با این حال گمانه زنی هایی در مورد احتمال تعبیه نمایشگر رتینا برای آن مطرح شده. همچنین انتظار می رود لپتاپ مورد بحث به جدیدترین پردازنده های اینتل مجهز شود.

بر اساس گزارش های پیشین احتمالاً مک بوک ایر 2018 با قیمت 799 تا 899 دلار  روانه بازار خواهد شد. با این حال بلومبرگ ادعا کرده که اپل در حال توسعه مک بوک جدیدی با قیمت کمتر از 1000 دلار است، البته مشخص نشده که موردی بلومبرگ به آن اشاره کرده، در واقع عضو جدیدی از خانواده مک بوک است یا همان مک بوک ایری است که منتظرش هستیم.

اپل قصد دارد از 4 تا 8 ژوئن سال جاری (14 تا 18 خرداد) رویداد ویژه توسعه دهندگان WWDC را برگزار کند. بنا بر گزارش مرتبط با تعویق تولید مک بوک ایر به نظر می رسد در رویداد یاد شده شاهد رونمایی از این محصول نخواهیم بود. به این ترتیب عرضه در ماه اکتبر (مهر تا آبان سال جاری) محتمل تر به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی