ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پسری 13 ساله به جوان ترین بازیکن حرفه ای فورتنایت تبدیل شد

بازی فورتنایت یک پدیده جهانی محسوب می شود و بسیاری در سرتاسر جهان مشغول تجربه آن هستند. به تازگی پسری 13 ساله از انگلستان به جوان ترین بازیکن حرفه ای این بازی تبدیل شده است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

بازی فورتنایت یک پدیده جهانی محسوب می شود و بسیاری در سرتاسر جهان مشغول تجربه آن هستند. به تازگی پسری 13 ساله از انگلستان به جوان ترین بازیکن حرفه ای این بازی تبدیل شده است.

کایل جکسون عضو جدید تیم Team Secret است که در مسابقات ورزش های الکترونیک فعالیت می کند. او با نام Mongraal در بازی شناخته می شود و یکی از چهار عضو Team Secret است. جکسون در مورد شغل خود به بی بی سی گفت: «بازی کردن و سفر به سرتاسر جهان رویایی بزرگ برای همه بچه ها است.»

او از هشت سالگی بازی کردن را آغاز کرده: «هنگامی که من در 9 یا 10 سالگی مشغول بازی کردن بودم، متوجه شدم که احتمالاً استعدادی بیشتر از یک بازیکن متوسط دارم»

فورتنایت

جکسون هنوز مشغول به تحصیل در مدرسه بوده و در حال حاضر زمان امتحانات مدارس انگلستان فرا رسیده است. طبق گزارش بی بی سی، کایل وضعیت درسی خوبی داشته و والدینش از بازی کردن او حمایت می کنند.

بخش بتل رویال فورتنایت به صورت رایگان روی پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و به تازگی موبایل های هوشمند قابل دریافت است. نسخه موبایل بازی در یک ماه درآمدی 25 میلیون دلاری را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این بازی هنوز به صورت رسمی در رقابت های esports حضور ندارد اما به احتمال زیاد این اتفاق در زمانی دیگر رخ خواهد داد.

بخش زیادی از کاربران بازی فورتنایت که چندی پیش به بزرگ ترین بازی رایگان تاریخ کنسول ها تبدیل شد را نوجوانان تشکیل می دهند. اخیراً سازنده فورتنایت یعنی کمپانی اپیک گیمز به دنبال شکایت از متقلب 14 ساله این بازی بود.

سودآوری فورتنایت تنها منحصر به سازندگانش نبوده و یکی از استریمرهای بازی با نام مستعار نینجا، چندی پیش در حال بازی کردن فورتنایت رکورد تماشاگران شبکه توییچ را جابجا کرد. کانال نینجا در یوتیوب در حال حاضر بیش از 5 میلیون مشترک دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی