ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گفتگو با مدیر ارتباطات همراه اول؛ مرحله بعدی برای این اپراتور چیست؟ [تماشا کنید]

روز گذشته مجمع عمومی سالیانه «همراه اول» برگزار شد و این اپراتور نتیجه عملکرد سال ۱۳۹۶ را با سهام‌داران خود در میان گذاشت. درآمد همراه اول در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵، افزایشی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۴

روز گذشته مجمع عمومی سالیانه «همراه اول» برگزار شد و این اپراتور نتیجه عملکرد سال ۱۳۹۶ را با سهام‌داران خود در میان گذاشت. درآمد همراه اول در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵، افزایشی ۱۵ درصدی داشته و سود هم به همین نسبت ۱۰ درصد افزایش داشته است.

این در حالیست که قیمت خدمات هسته اصلی این اپراتور، مانند تماس، پیامک و دیتا در چند سال اخیر ثابت بوده‌اند و همراه اول به لطف افزایش ۱۰ میلیونی مشترکینش در سال ۹۶، موفق به افزایش درآمد و سود خود شده است.

در دی ماه ۹۶، زمانی که «حمید فرهنگ» رسماً سکان هدایت همراه اول را به دست گرفت، در مراسم معارفه‌اش گفت که این اپراتور نباید دیتا را خام بفروشد و به فکر توسعه سرویس‌های دیجیتالی باشد. تاکید بر این سیاست، روز گذشته و در مجمع عمومی همراه اول یکبار دیگر تکرار شد.

با توجه به ثابت بودن قیمت‌های خدمات هسته‌ای همراه اول در سال‌های اخیر و لزوم ورود این اپراتور به مرحله بعد، در حاشیه مجمع عمومی با «شاهین آرپناهی»، مدیرکل ارتباطات همراه اول در همین رابطه گفتگو کردیم و او توضیحات بیشتری را در مورد مرحله جدیدی داد که همراه اول به دنبال ورود به آن است. دعوت می‌کنیم این مصاحبه را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی