ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های ژاپنی بیشتری برای ایکس باکس وان منتشر خواهند شد

بسیاری فیل اسپنسر مدیر فعلی ایکس باکس را ناجی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت می دانند. یکی از چالش های مایکروسافت در سال های اخیر، عدم استقبال بازار ژاپن از برند گیمینگ مایکروسافت بوده و ایکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۴

بسیاری فیل اسپنسر مدیر فعلی ایکس باکس را ناجی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت می دانند. یکی از چالش های مایکروسافت در سال های اخیر، عدم استقبال بازار ژاپن از برند گیمینگ مایکروسافت بوده و ایکس باکس وان نیز از این قضیه جدا نیست.

حال و طبق گفته اسپسنر، در آینده شاهد انتشار بازی هایی با سلیقه بازار ژاپن برای ایکس باکس وان خواهیم بود. او احتمال رونمایی از چند بازی نقش آفرینی ژاپنی را طی کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 امسال تایید کرده است.

مایکروسافت سال گذشته هم برنامه ای برای حمایت از ناشرین ژاپنی با نمایش تریلر بازی آن ها در کنفرانس E3 خود داشت و به نظر می رسد آن ها امسال با جدیت بیشتری این قضیه را پیگیری می کنند.

ایکس باکس وان
قرار بود بازی Scalebound با همکاری استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز و مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شود؛ مدتی پیش ساخت این بازی لغو شد.

وقتی در توییتر از اسپنسر در مورد احتمال انتشار عنوانی از سری بازی ژاپنی یاکوزا پرسیدند، او ضمن ستایش از عناوین کمپانی ژاپنی سگا، نسبت به انتشار چنین بازی هایی برای ایکس باکس وان ابراز علاقه کرد. او اضافه می کند که نمایش E3 امسال مایکروسافت با سال های اخیر متفاوت بوده و افراد بیشتری از آن رضایت خواهند داشت.

جدا از این ها، فیل اسپنسر همکاری مایکروسافت با یک استودیو بازی سازی ژاپنی برای ساخت عنوانی انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان را تایید کرده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این بازی در رویداد E3 امسال نمایش داده خواهد شد یا خیر.

چندی پیش در گزارش مالی مایکروسافت اعلام شد که سود بخش گیمینگ این کمپانی با رشد 13 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و تعداد کاربران سرویس ایکس باکس لایو نیز به 59 میلیون نفر رسیده است.

در سال های اخیر و در حالی که نینتندو و سونی با انتشار بازی های انحصاری بزرگ برای کنسول های خود، موفقیت های زیادی را کسب کرده اند، کنسول ایکس باکس وان با بحران بازی های انحصاری روبرو بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی