ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سومین تریلر بازی Red Dead Redemption II منتشر شد [تماشا کنید]

همان طور که راکستار وعده داده بود، سومین تریلر بازی Red Dead Redemption II که یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال هم محسوب می شود، لحظاتی پیش منتشر شد. در این تریلر صحنه هایی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۸

همان طور که راکستار وعده داده بود، سومین تریلر بازی Red Dead Redemption II که یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال هم محسوب می شود، لحظاتی پیش منتشر شد.

در این تریلر صحنه هایی از شخصیت های مختلفی که در این بازی با آن ها روبرو خواهیم شد، به نمایش گذاشته می شود. در یکی از صحنه های این تریلر، مردی  گروگان گرفته شده با چاقو را مشاهده می کنیم که شباهت زیادی به شخصیت اصلی قسمت پیشن این سری یعنی جان مارستون دارد. این نکته از آن جایی حائر اهمیت است که اتفاقات Red Dead Redemption II قبل از داستان قسمت اول جریان خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، با آزادی عملی مثال زدنی در Red Dead Redemption II روبرو خواهیم بود. در طول بخش داستانی به مناطقی همچون Ridgewood و Armadillo سفر خواهیم کرد و در هر کدام از این مناطق شخصیت ها و فروشگاه های مختلفی وجود خواهند داشت.

اسب، درشکه، کالسکه و انواع قطار در محیط بازی در دسترس خواهند بود تا کار شما برای سفر به سرزمین های مختلف آسان تر شود. همچین به احتمال زیاد در بازی Red Dead Redemption II می توانید درون قطارها با شخصیت اصلی حرکت کنید.

می توانید برای آگاهی از هر آن چیزی که در Red Dead Redemption II با آن روبرو خواهیم شد، به این مطلب مراجعه کنید.

این بازی 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    Shut up
    and take my Money!

مطالب پیشنهادی