ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری گوگل fitbit ردیاب سلامتی
تکنولوژی

همکاری گوگل و Fitbit برای ارائه نسل بعدی ردیاب های سلامتی هوشمند

دو کمپانی گوگل و Fitbit رسماً اعلام کردند قصد دارند برای توسعه نسل بعدی ردیاب های سلامتی هوشمند با تمرکز بر شیوه نوین پردازش داده های جمع آوری شده با یکدیگر همکاری کنند. قرار است ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

دو کمپانی گوگل و Fitbit رسماً اعلام کردند قصد دارند برای توسعه نسل بعدی ردیاب های سلامتی هوشمند با تمرکز بر شیوه نوین پردازش داده های جمع آوری شده با یکدیگر همکاری کنند.
قرار است طی این همکاری Healthcare API گوگل درون هسته نرم افزاری پوشیدنی های تولیدی توسط Fitbit تعبیه شود تا از این طریق داده های جمع آوری شده توسط گجت های مذکور به طور مستقیم وارد پایگاه داده مدارک پزشکی شده و توسط متخصصین طب، بیمارستان ها و سایر مراکز تحقیقاتی مرتبط با سلامتی مورد استفاده قرار بگیرند.
این اقدام کمک می کند تا پزشکان و مراکز درمانی در هنگام برخورد با بیماران اطلاعات انباشته شده کافی را در خصوص تاریخچه وضعیت جسمانی آنها در اختیار داشته باشند و بدین ترتیب امکان تشخیص دقیق تر بیماری ها و ارائه راهکارهای موثرتر درمانی میسر خواهد شد.

همکاری گوگل fitbit ردیاب سلامتی

مدیرعامل فیت بیت در خصوص قرارداد جدید همکاری با گوگل می گوید: «این توافق به ما کمک خواهد کرد تا ابعاد کسب و کار خود را گسترش دهیم و در عین حال تجربه کاربری کاملاً جدیدی را در اختیار کاربران و امکانات مطالعاتی و درمانی تازه ای را در اختیار کلینیک های پزشکی قرار دهیم»
هردوی این شرکت ها در بازار ردیاب های سلامتی و اصولاً پوشیدنی های هوشمند حال روز چندان خوشی ندارند. Fitbit در یکی دو سال اخیر پادشاهی بلامنازع پیشین خود را با برندهای بزرگی چون سامسونگ، اپل و سایر تولید کنندگان ساعت های هوشمند تقسیم کرده است. از آن سو نیز گوگل به هیچ وجه نتوانست با اندروید ویر (حالا Wear OS) آن طور که باید رضایت تولید کنندگان و کاربران را به دست بیاورد.
حال دو کمپانی امید دارند با در کنار هم قرار دادن منابع و توانایی خود محصولاتی را به تولید برسانند که وضعیت فوق را به نفع آنها تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی