ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون X اپل
تکنولوژی

وقتی جادوی اپل تحلیل ها را باطل می کند؛ آیفون X پرفروش ترین موبایل سال ۲۰۱۸ تا امروز

دیروز گفتیم که اکثر تحلیلگران بازار به فروش بسیار پایین و ناامید کننده آیفون X اپل اعتقاد دارند و حتی برخی مثل مینگ چی کوی مشهور معتقد هستند که این روند به توقف تولید این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

دیروز گفتیم که اکثر تحلیلگران بازار به فروش بسیار پایین و ناامید کننده آیفون X اپل اعتقاد دارند و حتی برخی مثل مینگ چی کوی مشهور معتقد هستند که این روند به توقف تولید این محصول تا چندی دیگر می انجامد. اما حالا گزارشی از طرف موسسه تحقیقاتی «Strategy Analytics» منتشر شده که حکایتی کاملاً متفاوت دارد.

بر اساس بررسی های موسسه مذکور عرضه بیش از ۱۶ میلیون دستگاه آیفون X در طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ آن را به پرفروش ترین موبایل دنیا در بازه زمانی مذکور تبدیل کرده است. ضمن این که آیفون 8 با عرضه ۱۲.۵ میلیونی و 8 پلاس با عرضه ۸.۳ میلیونی نیز توانسته اند جایگاه های بعدی را در این رده بندی از آن خود کنند.

به نظر می رسد حالا بهتر می توان به سوالی که در مطلب دیروز مطرح شده بود پاسخ داده و در مورد میزان محبوبیت نخستین موبایل اپل با بریدگی بالای نمایشگر اظهار نظر کرد. ضمن این که به نظر می رسد ادعای تیم کوک در خلال کنفرانس ارائه گزارش عملکرد مالی اپل به هیچ وجه گزافه نبوده است.

فروش آیفون X اپل

گزارش موسسه Strategy Analytics نشان می دهد که کمپانی کالیفرنیایی از زمان آغاز عرضه در ماه نوامبر سال گذشته تا به امروز چیزی در حدود ۵۰ میلیون دستگاه آیفون X را راهی بازار کرده است.

ضمناً دو موبایل ردمی 5A شیائومی و گلکسی S9 پلاس سامسونگ نیز در سه ماهه نخست امسال جایگاه پرفروش ترین موبایل های اندرویدی دنیا را از آن خود کرده اند. این دو محصول در دوره مذکور به ترتیب ۵.۴ و ۵.۳ میلیون دستگاه در سر تا سر دنیا فروش داشته اند.

در انتها نباید فراموش کرد که آمارهای موسسه Strategy Analytics صرفاً بر اساس برآوردهای میدانی و از طریق منابعی جز کمپانی تولید کننده به دست آمده اند و شرکت اپل تا به امروز آمار تفکیکی فروش آیفون های سال ۲۰۱۷ خود را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هزاردلار حکم هزار تومن رو برا مردم آمریکا و اروپا و کره جنوبی و ژاپن داره ، هزار دلار هم برا ما حکم ۷ میلیون تومن رو داره

    • آریا
      آریا | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

      هزار دلار تو امریکا هم پول زیادیه
      نصف حقوق ماهیانه یه کارگر تو امریکاست.

  • 7.62mm
    7.62mm | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تبلیغ منفی میدونی یعنی چی؟ یعنی همین کار تو که بدون اینکه بدونی با رفتار اسپمی کاری میکنی من و خیلیا که منفی بارونت میکنن سمتش نرن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی