ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی God of War به رکورد سریع ترین فروش میان تمام انحصاری های پلی استیشن 4 رسید

بازی God of War تحسین گروه زیادی از منتقدان را برانگیخت و بسیاری این عنوان را یکی از شانس های اصلی کسب جایزه بهترین بازی سال در مراسم های مختلف می دانند. حال به نظر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بازی God of War تحسین گروه زیادی از منتقدان را برانگیخت و بسیاری این عنوان را یکی از شانس های اصلی کسب جایزه بهترین بازی سال در مراسم های مختلف می دانند. حال به نظر می رسد این عنوان جدا از دستاورد های ذکر شده، در بخش فروش نیز رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشته است.

سونی به تازگی اعلام کرده که این بازی در مدت 3 روز، بیش 3.15 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش رفته که این رقم سریع ترین فروش میان تمام بازی های انحصاری پلی استیشن 4 به حساب می آید. این موضوع به این معنا است که بازی God of War در مدت زمان 3 روزه، بیشتر از هر عنوان انحصاری دیگری برای پلی استیشن 4، فروخته است.

این عنوان در تاریخ 31 فروردین منتشر شد و آمار فروشی که سونی ارائه داده به فروش آخر هفته بازی از روز 31 فروردین تا 2 اردیبهشت بر می گردد. لازم به ذکر است که God of War در دو هفته اخیر، در صدر جدول پر فروش ترین بازی های بریتانیا قرار گرفته است.

بازی God of War
کریتوس این بار در نقش پدر، شخصیتی باورپذیر تر از سه گانه اصلی God of War دارد.

پیش از این سریع ترین فروش میان انحصاری های پلی استیشن 4 را بازی تحسین شده استودیو ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End ثبت کرده بود. جدیدترین نسخه از سری آنچارتد در مدت زمان 7 روزه به فروش 2.7 میلیون نسخه ای در سرتاسر جهان رسید.

دیگر انحصاری تحسین شده کنسول نسل هشتمی سونی یعنی Horizon Zero Dawn هم موفقیت بزرگی را برای یک IP جدید به دست آورد و در دو هفته اول عرضه، موفق به فروش 2.6 میلیون نسخه ای شد.

بازی God of War جدیدترین قسمت از سری خدای جنگ بعد از نسخه فرعی God of War: Ascension در سال 2013 به شمار می رود. اگر هنوز در تجربه God of War شک دارید، نگاه نزدیک و بررسی ویدیویی دیجیاتو از این بازی راهنمای خوبی برای شما محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amin
    amin | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بببببوووووی

    • agha
      agha | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

      ?

مطالب پیشنهادی