ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی از موبایل HTC U12 اچ تی سی
تکنولوژی

پرچمدار جدید اچ تی سی ۲ خرداد از راه می رسد

روز گذشته کمپانی باسابه اچ تی سی با ارسال توییتی رسماً اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت قرار است در روز ۲۳ می ۲۰۱۸ مصادف با ۲ خرداد ۹۷ به صورت رسمی رونمایی شود. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

روز گذشته کمپانی باسابه اچ تی سی با ارسال توییتی رسماً اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت قرار است در روز ۲۳ می ۲۰۱۸ مصادف با ۲ خرداد ۹۷ به صورت رسمی رونمایی شود.

موبایل مورد بحث که به احتمال قریب به یقین نام HTC U12 را یدک خواهد کشید تا امروز در تصاویر متعددی دیده شده و تا حدود زیادی از مشخصات سخت افزاری آن آگاه هستیم.

شاید یکی از متفاوت ترین خبرها در خصوص یک موبایل پرچمدار در این روزها آن باشد که بدانیم اثری از بریدگی بالای نمایشگر در آن دیده نمی شود و منابع مطمئن از درون کمپانی تایوانی اطمینان داده اند که HTC U12 از این تمایز برخوردار خواهد بود.

رونمایی از موبایل HTC U12 اچ تی سی

اچ تی سی در کمپین تبلیغاتی خود برای موبایل رده بالای بعدی اش تلاش کرده تا این طور القا کند که محصول آنها چیزی فراتر از اعداد و ارقام مرتبط با ویژگی های سخت افزاری است و آنها خود را ملزم به رقابت با دیگران در این عرصه نمی دانند.

با این همه، بر اساس اطلاعات درز کرده تا به امروز می دانیم که پرچمدار ۲۰۱۸ اچ تی سی احتمالاً مجهز به دو جفت دوربین دوگانه در بدنه پشتی و در بالای نمایشگر خود خواهد بود. ضمناً می دانیم که کاربران این موبایل خواهند توانست از درگاه حافظه میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی موبایل خود استفاده نمایند. به علاوه این که به مانند چند موبایل اخیر، احتمالاً HTC U12 نیز فاقد درگاه هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود.

رونمایی از موبایل HTC U12 اچ تی سی

علی رغم این واقعیت که اچ تی سی بخش اعظم واحد توسعه موبایل های خود را به گوگل فروخته، اما همچنان قصد دارد که با هر کیفیت ممکن در بازار تلفن های هوشمند باقی بماند. این که در نهایت سرنوشت این برند باسابقه و محبوب به کجا خواهد کشید مشخص نیست، اما می دانیم که HTC U12 پایان کار آنها در این بازار دشوار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • One
    One | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کاشکی مردم فقط یک هفته ازگوشیهایه اچ تی سی استفاده کنن مخصوصا پرچمداراش تا بدونن چه نرم افزار سخت افزار قوی دارن،ولی متاسفانه بیشترمردم عقلشون ب چشمشونه

  • farzad je
    farzad je | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کاشکی این طور نباشه طراحیش چون خیلی ضمخته

مطالب پیشنهادی