ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

باکیفیت ‌ترین و بی‌کیفیت‌ ترین خودروی داخلی در فروردین ۹۷

در اين گزارش ، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج به نمایش در می ‌آید. متأسفانه در این گزارش‌ ها خبری از نمره‌ های منفی خودروها و همچنین نوع عیوب کشف‌شده آن‌ ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

در این گزارش ، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج به نمایش در می ‌آید. متأسفانه در این گزارش‌ ها خبری از نمره‌ های منفی خودروها و همچنین نوع عیوب کشف‌شده آن‌ ها نیست. بنابراین مشخص نمی‌ شود که وزن ستاره‌ های دریافتی یا از دست رفته بیشتر بر اساس سیستم‌ های فنی و مکانیکی بوده یا تزئیناتی و رفاهی و این اشکالات و عیوب با چه هزینه‌ ای و به چه صورتی قابل رفع است. بعلاوه مشخص نیست که محصول خروجی از کارخانه در بازه زمانی مثلاً سه ماهه، چه مشکلات و معایب جدیدی را بروز خواهد داد.
خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۳۷ مدل خودرو درگروه سبک و ۳ مدل در گروه سنگین می‌باشد.
در فروردین ماه 1397 تعداد 40218 دستگاه خودرو در کشور تولید شد که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.
مطابق بررسی های انجام شده در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۳۷ مدل خودرو درگروه سبک و ۳ مدل در گروه سنگین است.
گروه سبک:
بخش وانت:
در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳، گرند ویتارا و پژو ۲۰۰۸ در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای i20 ، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا B30 و در سطح قیمتی ۴، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، رنو ساندرو و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. مقایسه وضعیت کیفی در اسفند 96 و فرودین 97

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ستاره متاره کجا بوده !؟ این ستاره ها رو هم خودشون به خودشون میدن، اینا انقدر محصولاتشون بی کیفیته که جرات ندارند برای تست های ایمنی و فنی بفرستند اروپا و شرق آسیا واسه تست های NCAP ! چرا هر وقت اسم NCAP میاد آقایون چهار ستون بدنشون میلرزه و با بهانه های مختلف قضیه رو ماست مالی می کنند میره !؟ جز اینه که خودشون می دونن کیفیت محصولاتشون چقدر پایینه !؟ شعار دادنهاشون فقط واسه ماست و الا اگه خوب بود چرا خودشون سوار ماشین تولید خودشون نمیشن !؟

  • hmasroor
    hmasroor | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یعنی عاشق جدول مقایسه کیفیت اسفند با فروردین شدم کلاً تغییرات همه شون که صفره پس اصولاً این جدول دومی چه کاربردی داره؟
    اینا سال به سال تغییری تو خط مونتاژشون نمیدن چون یه سری مردم مثل چی میخرن بعد انتظار دارید ماه به ماه تغییر بدن؟!!!

  • milad
    milad | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تو این لیست فقط مزدا ۳ قابل اطمینانه

  • milad
    milad | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پژو ۲۰۷ چهار ستاره !!
    خخخخخخخ
    هر روز یه چیزش خراب میشه

  • uvwvs
    uvwvs | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    We

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی