ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم عرضه خواهد کرد؟

به تازگی هواوی پتنت جدید برای ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات این چنینی تولید کند. کمپانی چینی که تا به حال دو گجت از سری ساعت‌های هوشمند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به تازگی هواوی پتنت جدید برای ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات این چنینی تولید کند. کمپانی چینی که تا به حال دو گجت از سری ساعت‌های هوشمند خود یعنی هوای واچ ۱ و ۲ را به بازار عرضه کرده و با تولید چنین محصولاتی آشناست، اخیراً اعلام نموده که قصد دارد سری سوم این گجت ها را نیز در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. حال با بررسی این پتنت، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید هواوی، رویکرد و استفاده‌ی متفاوتی را هدف گرفته و بازی‌های رایانه‌ای یا گیمینگ را در این گجت‌ها ارتقا خواهد بخشید.

پتنت مورد بحث که اواخر آبان ماه سال گذشته ثبت شده در واقع ادامه‌ای بر پتنت‌های قبلی هواوی در این زمینه بوده که در سالهای‌ ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده و اطلاعات آنها را کامل کرده است.

این مسئله نشان می‌دهد که هواوی هر ساله ایده‌های جدید خود را در این زمینه ثبت کرده و قصد دارد به آرامی ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم را طراحی و عرضه کند تا توجه گیمر‌ها را به این نوع گجت‌ها جلب کند.

در آخرین نسخه از این پتنت‌ها، ساعت هوشمندی به نمایش گذاشته می‌شود که می توان آن را از طریق یک بند هوشمند کنترل نمود؛ بدین صورت که حالت های مختلف این بند اطلاعاتی را به ساعت منتقل کرده و کاربر می‌تواند با تغییر وضعیت بند ( کشیدگی، شل بودن یا نقطه‌ی قرار گیری) از آن به عنوان یک کنترلر استفاده کند.

این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که پشت ماشینی آخرین مدل در یک بازی مسابقه‌ای نشسته یا کاراکتری را در یک بازی اکشن اول شخص کنترل کند. در این پتنت، قابلیت‌های گوناگونی نظیر ضربه زدن، تکان دادن، چرخاندن و فشردن برای این بند در نظر گرفته شده که مختصات تمامی آنها با توجه به فاصله‌ای که از ساعت هوشمند دارد، بررسی خواهد شد. بر اساس این پتنت می‌توان از بند یاد شده به عنوان یک کیبورد مجازی نیز بهره گرفت.

البته هواوی اعلام کرده که از این بند تنها در بازی‌ استفاده نخواهد شد و با تعبیه شدن یک کلید روی آن می‌توان سلفی گرفت البته در صورتی که ساعت یاد شده از یک دوربین مجزا بهره ببرد. علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از این بند‌ها، نکاتی را در متون دلخواهش هایلات کرده و روی آنها بزرگنمایی کند.

تماشا کنید: جعبه گشایی دیجیاتو: هواوی Y7 Prime 2018

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    از خودشون نمیپرسن که این چه بدردی میخوره اخه با گوشی نمیسه خوب بازی کرد چه برسه به ساعت

  • امیر
    امیر | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دیگه کاملا مشخصه ایده ها ته کشیده!
    کم مونده افتابه مخصوص گیم هم طراحی کنن!!

مطالب پیشنهادی