ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

کمپانی HTC کمترین میزان فروش ماهانه در 13 سال اخیر را تجربه کرد

منابع تایوانی به تازگی گزارش کرده اند که کمپانی HTC در ماه آوریل سال جاری میلادی کمترین میزان ماهانه فروش را تجربه کرده؛ میزانی که در 13 سال گذشته بی سابقه بوده است. در ماه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

منابع تایوانی به تازگی گزارش کرده اند که کمپانی HTC در ماه آوریل سال جاری میلادی کمترین میزان ماهانه فروش را تجربه کرده؛ میزانی که در 13 سال گذشته بی سابقه بوده است.

در ماه آوریل شرکت تایوانی فروش تلفیقی محصوالات 2.1 میلیارد دلار تایوان (معادل 70.71 میلیون دلار آمریکا) را تجربه کرده که این میزان نسبت به ماه پیش از آن کاهشی 24.18 درصدی را تجربه کرده. در عین حال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی 55.47 درصدی را شاهد بوده است.

این میزان از ماه آگوست سال 2004 تا کنون، کمترین میزان فروش ماهانه HTC بوده. این سومین ماه پیاپی بوده که فروشی کمتر از 3 میلیارد دلار تایوان ثبت شده است.

به عقیده تحلیل گران بازار، کاهش فروش به خلاء دستگاه های عرضه شده توسط HTC باز می گردد. کمپانی تایوانی اخیراً هیچ گوشی هوشمند پرچمداری را معرفی نکرده. از سوی دیگر به نظر می رسد تلاش این شرکت در بخش مرتبط با تجهیزات واقعیت مجازی برای کسب درآمد بیشتر نیز موفق نبوده است.

انتظار می رود گوشی پرچمدار بعدی HTC که در 23 ماه مه معرفی می شود شرایط شرکت را بهبود بخشد.

به عقیده کارشناسان، بازار هدست های واقعیت مجازی شرکت مورد بحث تأثیر بسیار کمی در فروش کلی داشته. در چهار ماه ابتدایی سال 2018 میزان فروش تلفیقی 10.89 میلیارد دلار تایوان حاصل شده که نسبت به سال قبل کاهشی 43.42 درصدی را تجربه کرده است.

به این ترتیب HTC همچنان وضعیت نا مساعدی را سپری می کند. در سه ماهه انتهایی سال 2017، شرکت تایوانی ضرر خالصی معادل 9.8 میلیارد دلار تایوان و ضرر 11.93 دلار تایوان برای هر واحد سهام را ثبت کرده بود.

بنا بر ادعای تحلیل گران انتظار می رود رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید در ماه جاری میلادی (اردیبهشت تا خرداد) موجب بهبود میزان فروش HTC گردد. پیش از این به طور رسمی اعلام شده که گوشی پرچمدار بعدی شرکت مورد بحث قرار است در روز 23 مه مصادف با 2 خرداد رونمایی شود.

انتظار می رود این موبایل +U12 نام داشته باشد و از نمایشگر 6 اینچی لبه به لبه با نسبت 18 به 9 بهره ببرد. همچنین به احتمال قریب به یقین چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

تماشا کنید: استیون اسپیلبرگ در پشت صحنه‌ Ready Player One با هدست HTC Vive

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • HazelNut
    HazelNut | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نامساعد واژه درستی نیست در این مورد ! باید گفت نا به سامان باید گفت نابودی یا مرگ ... البته متاسف و ناراحتم‌براش شرکتی که وقتی hd2 میزد بقیه مانیتور crt هم به زور میزدن داره توسطشون خورده میشه.

  • farzad je
    farzad je | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بنظرتون u11 خوبه ؟؟؟؟

  • BVB
    BVB | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اچ تی سی هم شده مث کشور ما، مدیریت با افراد بی لیاقت

  • Ali
    Ali | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    گوشی میزدی ، وقتی گوشی زدن مد نبود...

  • محمد دهقانی
    محمد دهقانی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کلا باید جمع کنه گوشی زدنو.... نمیتونه رقابت کنه با بقیه....

مطالب پیشنهادی