ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

شیائومی چهارمین تولید کننده جهانی گوشی هوشمند در فصل ابتدایی 2018

موسسه تحقیقات بازار «Strategy Analytics» به تازگی گزارش عرضه جهانی گوشی های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 را منتشر کرده که بر این اساس شیائومی موفق شده رتبه چهارم بزرگترین تولید کننده این گجت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

موسسه تحقیقات بازار «Strategy Analytics» به تازگی گزارش عرضه جهانی گوشی های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 را منتشر کرده که بر این اساس شیائومی موفق شده رتبه چهارم بزرگترین تولید کننده این گجت ها را به خود تخصیص دهد.

رتبه کسب شده توسط شیائومی یکی از بخش های برجسته این گزارش بوده. این کمپانی چینی در ماه های اخیر تلاش های بسیاری به ویژه در بازار هندوستان انجام داده است.

بر اساس گزارش موسسه مورد بحث، سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در سطح جهان است. این کمپانی کره ای موفق شده 78.2 میلیون گوشی در سه ماهه ابتدایی 2018 روانه بازارها کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال 2017 با 80.2 میلیون دستگاه، کاهش 2 میلیونی را تجربه کرده است.

اپل و هواوی، پیشرفت اندکی را در زمینه میزان عرضه نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده اند. در حالی که شیائومی در همین دوره میزان عرضه خود را به طور قابل توجهی بهبود داده، به طوری که در بین سایر رقبا بیشترین پیشرفت را تجربه کرده است.

نمودار بالا اشاره به تعداد عرضه موبایل ها در سه ماهه اول 2018 در مقایسه با دوره مشابه سال 2017 دارد. نمودار پایین سهم تولید کنندگان مطرح بازار جهانی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل را مشخص کرده است.

کمپانی چینی مورد بحث در سه ماهه ابتدایی 2018 تعداد 28.3 میلیون دستگاه را عرضه کرده. این میزان برای مدت مشابه در 2017 برابر 12.6 میلیون بوده است. اوپو، دیگر کمپانی چینی موفق به عرضه 24.1 میلیون دستگاه شده و به این ترتیب پس از شیائومی و در جایگاه پنجم ایستاده و البته نسبت به سال قبل کاهش اندکی را شاهد بوده است.

بنا بر گزارش Strategy Analytics در سه ماهه ابتدایی 2018 تعداد 345.4 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان روانه بازارها شده است.

بنا بر نمودار دوم سامسونگ همچنان با 22.6 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند، رتبه اول میزان عرضه جهانی را در اختیار دارد. با این حال افت 0.1 در صدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده. اپل اما موفق شده این میزان را از 14.4 درصد فصل اول 2017 به 15.1 درصد افزایش دهد. هواوی نیز پیشرفت اندکی را تجربه کرده. در این بین شیائومی میزان عرضه گوشی های خود را از 3.6 درصد به 8.2 درصد افزایش داده است.

به این ترتیب 5 تولید کننده برتر موفق شده اند 64.3 درصد از کل عرضه جهانی فصل ابتدایی سال جاری را به خود تخصیص دهند و تنها سهمی 35.7 درصدی برای سایرین باقی بگذارند. در نهایت باید اشاره کرد که تعداد عرضه در فصل یاد شده به میزان 2.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2017 افت کرده است.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عه تولید داخلیمون glx کو پس

مطالب پیشنهادی