ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صادرات هوش مصنوعی
تکنولوژی

برنامه مایکروسافت جهت توسعه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افراد توان یاب

امروز اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سالانه بیلد مایکروسافت است و موضوع اصلی امروز تمرکز بر موضوعاتی از جمله هوش مصنوعی است. کمپانی ساکن ردموند در این رویداد خبر از سرمایه گذاری 25 میلیون ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۰

امروز اولین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سالانه بیلد مایکروسافت است و موضوع اصلی امروز تمرکز بر موضوعاتی از جمله هوش مصنوعی است. کمپانی ساکن ردموند در این رویداد خبر از سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری برای فراهم کردن ابزارهایی برای توسعه دهندگان داده که به واسطه آن راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افراد توان یاب توسعه دهند.

مایکروسافت برای این منظور برنامه ای 5 ساله را در نظر گرفته. بر اساس گفته های این کمپانی از بین هر 10 فرد توان یاب یک نفر به نوعی از فناوری های کمکی بهره می برد و در این زمینه هوش مصنوعی می تواند متحول کننده باشد.

مایکروسافت بیلد 2018

بر اساس برنامه های مایکروسافت، کمک های مالی در اختیار توسعه دهندگان، دانشگاه ها، سازمان های غیر دولتی و مخترعان قرار خواهد گرفت که راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای توان یابان توسعه دهند. در ادامه بودجه های بیشتر به پروژه های مستعد تر تخصیص خواهند یافت.

همچنین در نهایت با همکاری شرکا، اختراعات در این حوزه با سرویس هایی در سطح پلتفرم ها ادغام خواهد شد. مایکروسافت پیش از این نیز تلاش هایی در زمینه فراهم کردن خدمات خود برای افراد توان یاب انجام داده؛ به عنوان نمونه فناوری های تبدیل گفتار به نوشتار همزمان، پیشبینی متن، ترجمه همزمان و ... را ارائه داده است.

بنا بر گفته های مایکروسافت این فناوری ها می توانند برای افراد با محدودیت های فیزیکی یا ذهنی امکان تجربه زندگی مدرن، استخدام شدن و یا ارتباط بهتر با سایرین را فراهم نماید. به طور خلاصه مایکروسافت عقیده دارد به لطف فناوری های آتی ارتباط این افراد با سایرین بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی