ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ ثبت نام برای حضور در الکامپ مشخص شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال در تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و اکنون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد که شرکت‌ها و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۱

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال در تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و اکنون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد که شرکت‌ها و استارتاپ‌ها می‌توانند از تاریخ ۲۳ اردیبهشت الی ۳ خرداد ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

کمیته اجرایی الکامپ، پنجم خرداد ماه را برای شروع جانمایی شرکت‌هایی که مرحله ثبت‌نام را در موعد مقرر انجام‌ داده‌اند در نظر گرفته است. نکته مهم اینکه جانمایی، به ترتیب اولویت ثبت نام انجام می‌گیرد.

به گفته سازمان نصر، «حسام آرمندهی» هم‌موسس کافه‌بازار وظایف اجرایی دو بخش الکام گیمز و الکام ترندز را پذیرفته است و هماهنگی برای حضور در سالن الکام استارز نیز بر عهده «آرش برهمند»، هم‌موسس و سردبیر ماهنامه پیوست است.

الکام استارز در دوره‌های اخیر یکی از نقاط عطف الکامپ بوده و در نمایشگاه سال گذشته، فضایی حدود ۷ هزار متر مربع در اختیار استارتاپ‌ها قرار گرفت. «ناصرعلی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی کشور در کنفرانس خبری اخیر این سازمان عنوان کرده بود که امسال این فضا افزایش پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر، «محمدباقر اثنی‌عشری»، رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز اشاره کرده بود که این سازمان به دنبال دریافت مجوز سه ساله برای برگزاری دوره‌های بعدی است تا بتواند برنامه‌ریزی بلند مدت و پویا‌تری برای برگزاری الکامپ در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی