ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

V35 ThinQ
تکنولوژی

انتشار رندرهای رسمی منتسب به V35 ThinQ، خبری از بریدگی نمایشگر نیست

هنوز چند روز از عرضه پرچمدار جدید ال جی با عنوان G7 ThinQ نگذشته که رندرهای اسمارت فون دیگری از این کمپانی به رسانه ها راه پیدا کرده است. این موبایل V35 ThinQ.است که پس از افشای نام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

هنوز چند روز از عرضه پرچمدار جدید ال جی با عنوان G7 ThinQ نگذشته که رندرهای اسمارت فون دیگری از این کمپانی به رسانه ها راه پیدا کرده است.

این موبایل V35 ThinQ.است که پس از افشای نام آن توسط ایوان بلس، حالا سایت «اندروید هدلاین» مدعی شده که رندرهای رسمی منتسب به آن را از منابع موثق به دست آورده است.

این رندرها نه تنها وجود V35 ThinQ بلکه شایعات موجود پیرامون برخی ویژگی ها از قبیل دوربین اصلی دوگانه و نسبت نمایشگر ۱۸:۹ بدون بریدگی فوقانی را تایید می کند. V35 ThinQاز دیگر شایعات موجود درباره این موبایل می توان به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440پیکسل اشاره کرد که پنل آن به جای POLED موجود در LG V30 از نوع OLED خواهد بود. این نمایشگر فول ویژن ۸۰ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

V35 ThinQ نیز مانند پرچمدار اخیر ال جی به لطف Hi-Fi Quad DAC کانال های صدای استریو (راست و چپ) را به صورت مجزا پردازش کرده و صدای بسیار با کیفیتی را به هدفون ها ارسال می کند.

پنل پشتی دستگاه یکبار دیگر میزبان دوربینی دوگانه با لنز اصلی 16 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/1.6 خواهد بود و لنز ثانویه هم سنسوری عریض و 16 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، حالت های تصویربرداری متعددی وجود خواهد داشت که از جمله آنها می توان به حالت بسیار روشن که کیفیت تصویر را در شرایط کم نور افزایش می دهد و پشتیبانی بومی از گوگل لنز و قابلیت های جدید «AI Cam» اشاره کرد.V35 ThinQ

پسوند ThinQ مطابق معمول نشانگر تمرکز روی قابلیت های هوش مصنوعی است. از نظر طراحی نیز انتظار بدنه ای براق با رنگ های خاکستری و مشکی را داریم. بر اساس تاریخی که در تصویر منتشر شده به چشم می خورد این موبایل احتمالا دهم آگوست (۱۹ مرداد) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی