ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان خداحافظی با Google Now Launcher فرا رسیده است

به نظر می‌رسد که زمان خداحافظی با Google Now Launcher بالاخره فرا رسیده است. به گزارش اندروید سنترال، حالا تقریبا می‌توان گفت که لانچر اختصاصی گوگل با هیچ کدام از اسمارت‌فون‌های اندرویدی موجود در بازار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به نظر می‌رسد که زمان خداحافظی با Google Now Launcher بالاخره فرا رسیده است. به گزارش اندروید سنترال، حالا تقریبا می‌توان گفت که لانچر اختصاصی گوگل با هیچ کدام از اسمارت‌فون‌های اندرویدی موجود در بازار سازگاری ندارد.

البته اگر هنوز از این لانچر روی گوشی موبایلتان استفاده می‌کنید نگران نباشید؛ لانچر همچنان به قوت خود پابرجاست. ولی اگر آن را پاک کردید یا موبایل تازه‌ای خریدید، باید به فکر یک لانچر دیگر باشید.

گوگل برای نخستین بار Google Now Launcher را همراه با اندروید 4.4 کیت‌کت و برای موبایل نکسوس 5 معرفی کرد. مدتی بعد لانچر در پلی‌استور هم منتشر شد تا همگان بتوانند آن را روی موبایل‌های غیر گوگلی‌شان نصب کنند.

با این وجود، با معرفی سری دیوایس‌های پیکسل که به طور پیش‌فرض از Pixel Launcher و دستیار گوگل اسیستنت بهره می‌بردند، Google Now Launcher کم کم به حاشیه رفت و کار به جایی رسید که حالا گوگل قصد دارد آن را به طور کامل از پلی‌استور حذف نماید.

اگر تا امروز از گوگل ناو لانچر استفاده می‌کردید اما حالا به دنبال یک لانچر جایگزین هستید، خوشبختانه دست‌تان برای انتخاب حسابی باز است و می‌توانید به تنوع بالایی از این لانچرها دسترسی داشته باشید که در این مقاله، نمونه‌های برگزیده را به شما معرفی کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    سلام ممنون برای توضیحات خوبتون
    من گوشی Samsung Galaxy A20s با اندروید ۱۰ دارم و برنامه pixel launcher رو تو گوگل پلی پیدا کردم ولی زیرش قرمز نوشته بود: دستگاه شما با این نسخه سازگاری ندارد.
    حالا من مطمئنم نیستم که اگه از طریق لینک های شما پیکسل لانچر رو نصب کنم مشکلی پیش نمیاد
    من خیلی دوست دارم لانچر گوگل رو داشته باشم ولی فکر میکنم تغیر لانچر گوشیم باعث بشه حافظم پر بشه و سرعت عملکرد بیاد پایین و سرعت مصرف شارژ بیاد بالا
    خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    البته nova launcher خیلی از گوگل لانچر بهتر بود و هست

مطالب پیشنهادی