ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف بزوس سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون را به صاحبش بازگرداند

به تازگی گزارش شده که سگ دزدیده شده توسط راننده آمازون به صاحبش ریچارد گاتفیلد ۵۱ ساله در انگستان بازگرانده شده است. چندی پیش گاتفیلد مدعی شده بود که راننده‌ی شرکت آمازون سگ میناتوری‌ اش، ویلما ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

به تازگی گزارش شده که سگ دزدیده شده توسط راننده آمازون به صاحبش ریچارد گاتفیلد ۵۱ ساله در انگستان بازگرانده شده است.

چندی پیش گاتفیلد مدعی شده بود که راننده‌ی شرکت آمازون سگ میناتوری‌ اش، ویلما را دزدیده است. به گفته‌ی او راننده‌ی شرکت آمازون پس از تحویل چند بسته غذای سگ، ویلما را در وسیله‌ی نقلیه‌ی خود قرار داده و با خود برده است.

سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون
ویلما، سگ دزدیده شده توسط راننده‌‌ی آمازون

او بدین منظور به صندوق شخص «جف بزوس» ثروتمندترین مدیر عامل دنیا، ایمیلی ارسال کرد و طی آن اعتراض خود را به گوش وی رساند. این مسئله موجب شد که مدیر عامل آمازون، شخصاً روند پیدا کردن ویلما را پیگیری کند.

گاتفیلد که از پیگیری شخصی بزوس تعجب کرده است در اینباره‌ به رسانه گفته:

«سگ من توسط راننده‌ی شرکت آمازون دزدیده شد. برای این منظور به مدیر عامل این شرکت ایمیل زدم اما فکر نمی کردم تاثیری داشته باشد اما آنها فردی را پیدا کردند که توانست راننده‌‌ی مذکور را یافته، سگ را تحویل گرفته و به من بازگرداند.»

سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون

شرکت آمازون ادعا کرده که راننده‌ی یاد شده دیگر با آنها همکاری نمی کند و دیگر نمی تواند بسته‌ها را به مقصد برساند. این کمپانی نمی‌توانسته این شخص را اخراج کرده یا تنبیه دیگری برایش در نظر بگیرد چرا که رانند‌ه‌های تحویل دهنده‌ به استخدام این شرکت نیستند و تنها در ازای جابجا کردن بسته‌های این شرکت، مزد هر سفر را جداگانه می‌گیرند.

یکی از سخنگویان این شرکت درباره‌ی سگ دزدیده شده توسط راننده‌ آمازون می‌گوید:

«این مسئله غیر قابل انکار است و بهانه‌ای برای آن نمی‌توان آورد. مسلماً اتفاق مذکور نمی‌تواند استاندارد بالای ما درباره‌ی گزینش همکاران پخش کنندمان را برساند اما ما نظارت زیادی در این زمینهبه کار گرفته‌ایم. ما این دزدی را جدی گرفتیم و به همین خاطر است که راننده‌ی یاد شده دیگر حق ندارد با آمازون همکاری کرده و بسته‌های ما را به کاربران برساند.»

تماشا کنید: اولین ارسال عمومی کالا توسط پهپادهای آمازون با موفقیت انجام شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تورو قران ببین اونا یه سگ دزدیده شده براشون مهم که وجه اون شرکت با اون عظمت خراب نکنه بعد مسئولای مملکت ما به فکر یه گوشه کوچیک از این مملکت نیستن چه برسه به مردم داخل این اب و خاک

مطالب پیشنهادی