ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز به زودی عکس‌های سیاه و سفید را رنگ آمیزی خواهد کرد

این روز‌ها گوگل فوتوز به آسانترین و بهترین ابزار برای ذخیره سازی و پشتیبان گیری از عکس‌ها تبدیل شده چرا که به صورت پیش فرض در موبایل‌های اندوریدی تعبیه شده و برای عموم رایگان است. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۶

این روز‌ها گوگل فوتوز به آسانترین و بهترین ابزار برای ذخیره سازی و پشتیبان گیری از عکس‌ها تبدیل شده چرا که به صورت پیش فرض در موبایل‌های اندوریدی تعبیه شده و برای عموم رایگان است. با این حال امروز ساکنین مانتین ویو در جریان کنفرانس گوگل I/O اعلام کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی به این برنامه اضافه کرده و استفاده از آن را آسانتر خواهند کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های جدید تعبیه شده در این برنامه، دخالت بیشتر هوش مصنوعی در این برنامه خواهد بود. بدین ترتیب هوش مصنوعی خواهد توانست تصاویر سیاه و سفید را رنگ آمیزی کرده و یک عکس رنگی به کاربر تحویل بدهد. نحوه کار بدین شکل است که کاربر می‌تواند با گوشی خود از یک تصویر قدیمی سیاه و سفید عکسبرداری کرده تا اپلیکیشن گوگل فوتوز پس از بررسی آن، یک عکس رنگی جدید خلق کند.

به علاوه گوگل مدعی شده که از این پس هوش مصنوعی قادر است سوژه‌های گوناگون در هر عکس را تشخیص دهد یا عکس‌هایی که از متون مختلف گرفته می‌شود را به طور خودکار به فرمت پی دی اف تبدیل کند. ضمن اینکه اپ یاد شده پس از گرفتن هر عکس به کاربر پیشنهاداتی خواهد داد تا با دستکاری تنظیمات، کیفیت و زیبایی عکس‌های گرفته را بهبود بخشد.

کاربران هر دو سیستم‌ عامل اندورید و iOS می‌توانند به صورت رایگان از گوگل فوتوز استفاده کنند. این اپ گزینه‌های طبقه بندی هوشمندی نیز فراهم می‌آورد که می‌تواند عکس‌های شما را در طبقه بندی مجزا ذخیره کرده، آلبوم ساخته و از آنها پشتیبان بگیرد.

البته هنوز گوگل اعلام نکرده که این ویژگی‌های جدید چه زمانی به گوگل فوتوز اضافه خواهند شد اما مشخصاْ کاربرانی که به عکس برداری با موبایل علاقه زیادی دارند، مشخصاً از این قابلیت‌ها استقبال شایانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عالیه

مطالب پیشنهادی