ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل انویدیا : رویاهای والدینم مرا به این مرتبه رسانده است

«جن سون هوانگ» میلیادری آمریکایی- تایوانی و مدیرعامل انویدیا در ویدیویی خاطرات خود را بازگو نمود و از زحمت‌های زیادی که والدینش برای راهی کردن او به آمریکا کشیدند، تشکر کرد. این شرکت یکی از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

«جن سون هوانگ» میلیادری آمریکایی- تایوانی و مدیرعامل انویدیا در ویدیویی خاطرات خود را بازگو نمود و از زحمت‌های زیادی که والدینش برای راهی کردن او به آمریکا کشیدند، تشکر کرد.

این شرکت یکی از تاثیرگذارن صنعت تکنولوژی است و از کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه‌ای و ماشین‌های خودران به حساب می‌آید. با این حال مدیرعامل انویدیا دست‌ یابی به تمام این دستاورد‌ها را مدیون تلاش و زحمت‌هایی می‌داند که والدینش برای او کشیده‌اند. وی در این باره می‌گوید:

«من محصول بلندپروازی‌های والدینم هستم و زحمات آنها بوده که مرا به این مرتبه رسانده است.»

پدر هوانگ در دهه‌ی ۶۰ میلادی سفری کاری به شهر نیویورک داشت تا دوره‌ای عملی ببیند. وی در این سفر به شدت از نیویورک و کشور آمریکا خوشش آمد و تصمیم گرفت که یک روز فرزندانش را به این کشور بفرستد.

در این حین مادر وی تلاش کرد که به آرامی مقدمات این مهاجرت را ممکن کرده و به آنها انگلیسی یاد بدهد. نکته جالب اینجاست که مادر جن سون در آن زمان ذره‌ای این زبان را بلد نبود و خود نیز مجبور بود در کنار فرزندانش آن را بیاموزد.

این مسئله موجب نشد که مادر هوانگ که اکنون ۵۵ سال عمر دارد از تصمیم خود صرف نظر کند. او هر روز ۱۰ کلمه را به طور اتفاقی از کتاب واژه نامه‌ی تایوانی-انگلیسی انتخاب می‌کرد و سعی می‌نمود نحوه تلفظ آن‌ها را به همراه معنی‌شان به فرزندان خود بیاموزد.

طبق گفته های خودش، این مادر در آن زمان نمی‌توانست حتی درستی پاسخ فرزندانش را نیز تشخیص دهد چرا که او هم به اندازه‌ی آنها انگلیسی می‌دانست. اما به هر حال تلاش، پشتکار، رویاپردازی و انگیزه والدین هوانگ بوده که او را به مدیرعاملی یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت تکنولوژی رسانده است.

مدیر عامل کمپانی انویدیا که اکنون ثروت ۵.۶ میلیارد دلاری دارد و ارزش کلی شرکت تحت رهبری‌اش، ۱۴۰ میلیارد دلار تخمین زده شده، خاطر نشان کرد که به همین دلیل در تمامی عمر مدیون والدینش خواهد بود.

تماشا کنید: فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا بخش های حذف شده تصاویر را اصلاح می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تو ایرانم از بچه هاشون یه وابسته ی لوس ننر میسازن

مطالب پیشنهادی