ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واحد تحقیقاتی گوگل جای خود را به Google‌ AI خواهد داد

ساندار پیچای در جریان کنفرانس گوگل I/O سال قبل اعلام نمود که در کنار محصولات و ویژگی‌های یادگیری ماشینی، تمام تلاش‌های این کمپانی را در کنار یکدیگر قرار داده و یک تیم قوی و کامل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۷

ساندار پیچای در جریان کنفرانس گوگل I/O سال قبل اعلام نمود که در کنار محصولات و ویژگی‌های یادگیری ماشینی، تمام تلاش‌های این کمپانی را در کنار یکدیگر قرار داده و یک تیم قوی و کامل را با نام Google.ai به ارمغان آورده است. حال امسال او خاطر نشان کرده که ساکنین مانتین ویو قصد دارند که یک تیم قوی و خلاقتری نسبت به قبل تشکیل داده و آن را Google AI بنامند.

با اینکه Google.ai و Google AI تنها یک نقطه با یکدیگر تفاوت دارند اما به غیر اسامی‌شان، امسال تلاش شده تا تیم جدید شامل گروه‌های نوآور بیشتری شده و به مسائل مهمتری بپردازد. برای مثال تیم یاد شده جایگزین واحد تحقیقاتی قبلی این شرکت (Google Research) خواهد شد و پروژه‌های این تیم را نیز ادامه خواهد داد.

در واقع ساکنین مانیتین ویو تلاش کرده‌اند که تمامی پژوهش‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی نظیر پژوهش‌های سلامتی، بینایی ماشینی، Auto ML و ... را کنار یکدیگر جمع آورند تا بتوانند از دستاورد‌هایشان در پیشبرد همزمان یکدیگر و پروژه‌های مشابه بهره ببرد.

ساندار پیچای درباره‌ی Google AI گفت:

«ما در این قسمت، سعی می‌کنیم تحقیقاتی انجام دهیم که پیشرفت‌های شگرفی را در حوزه‌ هوش مصنوعی ممکن سازد. برای مثال سعی می‌کنیم هوش مصنوعی را در محصولات و حوزه‌ها وارد کنیم و حتی ابزاری توسعه دهیم تا مطمئن شویم همه می‌توانند به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. به همین خاطر ما وب سایت Google AI گسترش دادیم و تمامی رسانه‌های واحد تحقیقاتی قبلی خود را به این نام تغییر داده‌ایم »

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی