ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر جدیدی از گوشی نوکیا X6 منتشر شد

اخیراً پوستر جدیدی از گوشی نوکیا X6 پیش از رونمایی اصلی منتشر شده که طراحی و شایعات قبلی را تایید می‌کند. پیش از این تصور می‌شد که HMD Global قصد دارد از این موبایل در هفتم اردیبهشت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اخیراً پوستر جدیدی از گوشی نوکیا X6 پیش از رونمایی اصلی منتشر شده که طراحی و شایعات قبلی را تایید می‌کند.

پیش از این تصور می‌شد که HMD Global قصد دارد از این موبایل در هفتم اردیبهشت ماه رونمایی کند اما کمپانی یاد شده با ارسال دعوت نامه‌هایی برای مراسمی بزرگ، به گمانه زنی‌ها پایان داد و اعلام نمود رونمایی رسمی از این گجت به بیست و ششم اردیبهشت ماه موکول شده است.

بر این اساس، تنها ۸ روز دیگر تا معرفی رسمی نوکیا X6 باقی مانده و خرده فروشی‌های چینی پوستری از این موبایل منتشر کرده‌اند که رندری رسمی از گوشی یاد شده را به نمایش گذاشته است. پوستر یاد شده که به نظر می‌رسد توسط همین خرده فروشان تهیه شده باشد، به کاربران اجازه می‌دهد تا از زاویه‌ای تازه‌ به موبایل بعدی شرکت فنلاندی نگاهی بیاندازند.

با بررسی رندر موجود متوجه می‌شویم که بدنه‌ی نوکیا X6 از آلومینیوم و شیشه‌ ساخته شده است و از یک نمایشگر ۵.۸ اینجی با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد که بریدگی کوچکی در بالای آن تعبیه شده. علاوه بر این حاشیه‌های باریکی نیز برای این موبال در نظر گرفته شده است.

با تمامی این تفاسیر موبایل یاد شده بسیار شبیه به دیگر گوشی‌های این برند طراحی شده چرا که ماژول دوربین دوگانه‌ی عمودی و حسگر اثرانگشت دایره‌ای شکل در زیر آن تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که دو نسخه از موبایل نوکیا X6 به بازار عرضه شوند و این دو نسخه از چپیست‌ها و مشخصات متفاوتی برخوردار خواهند بود. یکی از آنها از اسنپدراگون ۶۳۶ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد. در حالی‌ که دیگری، از چیپست مدیا تک P60 به همراه ۴ گیگابایت استفاده خواهد کرد.

یکی از خرده فروشان چینی، تمهید جالبی بری فروش این محصول پیش گرفته و یک مسابقه‌ی عکاسی به راه انداخته که تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این مسابقه به ۱۰ عکس برتر، گوشی‌ نوکیا X6 جایزه داده خواهد شد.

تماشا کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ? ?

مطالب پیشنهادی