ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حالت بتل رویال به بازی DOTA 2 اضافه می شود

به عنوان بخشی از مسابقات بین المللی Battle Pass 2018، بازیکنان به حالت جدیدی در بازی دوتا 2 دسترسی پیدا خواهند کرد که ساختاری شبیه به بازی های بتل رویال دارد. در این حالت که The ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۷

به عنوان بخشی از مسابقات بین المللی Battle Pass 2018، بازیکنان به حالت جدیدی در بازی دوتا 2 دسترسی پیدا خواهند کرد که ساختاری شبیه به بازی های بتل رویال دارد. در این حالت که The Underhollow نام دارد، تیم های سه نفره برای به دست آوردن هدفی با یکدیگر رقابت می کنند.

در توضیحات این بخش آمده که نبرد در یک مارپیچ پر از هیولا و شگفتی ها انجام خواهد شد و وقت کمی برای به دست آوردن هدف که یک پنیر است، خواهید داشت.

برای پیروزی در این حالت شما نیاز دارید با جمع آوری امتیاز تجربه و طلا، تیم های رقیب را از بین ببرید و به عنوان تنها تیم در نقشه برای به دست آوردن پنیر باقی بمانید. اگر به یاد داشته باشید، Battle Pass سال گذشته نیز یک بخش داستانی دو نفره را برای دوتا 2 معرفی کرد که تنها در سال 2017 قابل بازی بود و در ماه سپتامبر همان سال از بازی حذف شد. بنابراین ممکن است حالت جدید نیز موقتی باشد.

بتل رویال
چندی پیش بازی کارتی Dota با نام Artifact معرفی شده بود.

با توجه به محبوبیت روزافزون بازی های سبک بتل رویال، اضافه شدن این حالت به عناوینی مانند دوتا 2 چندان عجیب نیست. چندی پیش مدیران ارشد اکتیویژن از علاقه خود به سبک بتل رویال گفتند و هم اکنون شایعاتی مبنی بر حضور این حالت در نسخه های بعدی کال او دیوتی و بتلفیلد شنیده می شود.

علاقه ناشرین کال او دیوتی به حضور حالت بتل رویال در بازی به حدی است که ظاهراً بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 به دلیل تمرکز تیم سازنده روی قسمت های آنلاین از بازی حذف شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی