ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی از نینتندو لبو، خلاقانه‌ترین کاردستی دیجیتال [تماشا کنید]

نینتندو لبو (برگرفته از Laboratory به معنی آزمایشگاه) یک پروژه عجیب و حیرت انگیز است. مقوا و بندهای پارچه‌ای که جان می‌گیرند و تبدیل به یک بازی ویدیویی واقعی می‌شوند! شگفت انگیز نیست؟ تاکنون دو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

نینتندو لبو (برگرفته از Laboratory به معنی آزمایشگاه) یک پروژه عجیب و حیرت انگیز است. مقوا و بندهای پارچه‌ای که جان می‌گیرند و تبدیل به یک بازی ویدیویی واقعی می‌شوند! شگفت انگیز نیست؟ تاکنون دو کیت Variety و Robot ساخته شده‌اند که هر کدام بازی (کارتریج) مخصوص به خود را دارند و وقتی کاردستی مقوایی‌تان را ساختید می‌توانید کارتریج را داخل نینتندو سوییچ بگذارید، کاردستی را آماده استفاده کرده و شروع به بازی کنید، درست مثل تصویر بالا.

احتمالا برای شما این سوال پیش می‌آید که چطور ممکن است یک کوله پشتی و مشت‌های مقوایی تبدیل به روباتی غول‌آسا و مشت‌های آهنین شوند؟ پرسش شما هوشمندانه است اما پاسخ به قدری ساده است که از اوج خلاقیت مهندسان ژاپنی شرکت نینتندو به وجد می‌آیید.

ویدیوی زیر را ببینید و من را در پروسه ۴ ساعته ساخت Robot Kit همراهی کنید و اگر متوجه مکانیزم کارکرد لبو شدید، آن را در قسمت نظرها به اشتراک بگذارید. در بررسی این محصول شگفت‌انگیز که هفته آینده منتشر می‌شود به طور کامل در مورد همه زوایا و نحوه کارکرد لبو صحبت می‌کنیم.

شما می‌توانید کیت‌های لبو نینتندو را از سایت گیمی‌ها (gamiha.ir) مرکز تخصصی فروش محصولات نینتندو با گارانتی آروند (arvandguarantee.com) خریداری کنید.

لینک خرید کیت Labo Variety:

yon.ir/hRKdE

لینک خرید کیت Labo Robot:

yon.ir/krz9b

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    70$ رو چیجوری حساب کردن ۹۰۰هزار تومن؟؟؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی