ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

کمپانی HTC برای نخستین بار در سه سال گذشته به سوددهی رسید

کمپانی تایوانی HTC به لطف قراردادی که سال گذشته با گوگل امضا کرد، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به سود قابل توجهی دست پیدا کرده است. براساس قرارداد مذکور که خبر مربوط به آن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی تایوانی HTC به لطف قراردادی که سال گذشته با گوگل امضا کرد، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به سود قابل توجهی دست پیدا کرده است.

براساس قرارداد مذکور که خبر مربوط به آن اواخر سال گذشته نهایی شد گوگل بابت استخدام بخش طراحی تلفن های هوشمند HTC، مبلغ 1.1 میلیارد دلار به طرف مقابل پرداخته و ۲ هزار نفر از مهندسان این شرکت تحت نظارت «ریک اوسترلو» به گوگل منتقل شدند.

علاوه بر این گوگل یک لیسانس غیر انحصاری بابت برخی تکنولوژی های اچ تی سی به دست آورده تا از آن ها در بخش سخت افزاری استفاده کند.

این مبلغ کلان باعث شده علی رغم ضرردهی بخش موبایل HTC در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸، این کمپانی به سود ۷۱۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. این مبلغ طبیعتا به جبران ضرر ۵۸۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ کمک کرده و هزینه های عملیاتی را نیز در آینده کاهش خواهد داد.U12 پلاس

از دست دادن تعداد زیادی از متخصصان رقابت با شرکت هایی از قبیل سامسونگ و هواوی را برای HTC دشوار ساخته اما با در نظر گرفتن عملکرد قابل قبول این شرکت روی هدست های واقعیت مجازی ممکن است این مساله یک توفیق اجباری باشد.

به هر حال این شرکت طی سه سال اخیر در حوزه موبایل به جز زیان مالی هیچ دستاورد دیگری نداشته در حالی که کسب و کار واقعیت مجازی آنها به سرعت در حال رشد بوده است.

با این حال تایوانی ها نه تنها قصد ترک میدان رقابت را ندارند بلکه خود را برای رونمایی از پرچمداری جدید در  دوم خرداد آماده می کند که احتمالا U12 پلاس نام خواهد داشت.

بر اساس شایعات موجود U12 پلاس از نمایشگر 6 اینچی لبه به لبه با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می برد. علاوه بر این چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به اچ تی سی U11 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اچ تی سی و سونی عالی هستن اما متاسفم که دنیای شده دنیای بنجل سازان بخاطر سودهای کلان و پر بازده جنسهای اشغال البته این در خاور میانه بسیار بابه اروپا و امریکا هنوز هم به دنبال بهترینها هستن این ما هستیم که گول ظاهر و اعداد و ارقام و دلال بازیو میخوریم شرکت سامسونگ تقریبا تمام نمایندگیهاش و مجانی داد به ایرانیا الانم حالش و میبره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی