ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اموجی
تکنولوژی

مساله اموجی چیزبرگر در اندروید حل شد؛ پنیر روی گوشت قرار گرفت

روز گذشته «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل، سخنرانی خود در کنفرانس I/O را با صحبت عجیبی آغاز کرد و متذکر شد که واقعی بودن اموجی ها در اولویت‌های اول ساکنین مانیتو ویو قرار دارد. او که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

روز گذشته «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل، سخنرانی خود در کنفرانس I/O را با صحبت عجیبی آغاز کرد و متذکر شد که واقعی بودن اموجی ها در اولویت‌های اول ساکنین مانیتو ویو قرار دارد.

اموجی

او که با حضور در این مراسم سعی داشت محصولات و برنامه‌های آینده این شرکت را به گوش طرفداران این کمپانی برساند، در ابتدای مراسم به مسئله‌ای پرداخت که چند وقت پیش، جنجالی شده بود. پیچای صبحت خود را بدین شکل آغاز نمود:

«اواخر سال میلادی گذشته، ما متوجه شدیم که باگی اساسی در یکی از محصولات اصلی خود داریم. ما پنیر را جای درستی در اموجی چیزبرگرمان قرار نداده بودیم.»

بحث محتویات چیزبرگر در اموجی ها ، به آبان‌ ماه سال قبل برمی‌گردد چرا که در آن زمان توماس بِیکدَل با انتشار پستی در توییتر اعلام نمود که محل قرارگیری پنیر در اموجی چیزبرگر گوگل اشتباه بوده و با شرکت اپل تفاوت دارد. از نکته سنج بودن و میزان بیکاری او که بگذریم. این توییت باعث شد بسیاری از کاربران نسبت به نحوه چیدمان محتویات چیزبرگر در اموجی های مختلف توجه کنند و بحث های زیادی در این زمینه شکل بگیرد.

اموجی

نحوه قرارگیری محتویات در چیزبرگر اپل منطقی به نظر می رسید، چرا که حضور کاهو زیر برگر از شل شدن نان جلوگیری کرده و گذاشتن پنیر روی برگر داغ نیز به آب شدن و پدید آوردن منظره اشتها آور کمک می کرد اما از سوی دیگر چیدمان گوگل اصلاً جالب نبود و با قرارگیری پنیر بین نان زیری و برگر، علاوه بر شل شدن نان،  پنیر آب ‌می‌شد و روی زمین می‌ریخت.

پس از این اتفاق، مدیر عامل گوگل پستی در توییتر منتشر کرد و گفت که ما همه چیز را رها کرده‌ایم تا به این مسئله رسیدگی کنیم. وی درست یک ماه پس از اظهار نظر جالب خود، به قولش عمل کرد و اموجی جدیدی از چیزبرگر برای اندروید 8.1 در نظر گرفت.

پیچای حین سخنرانی دیروزش در این‌باره گفت که فکر نمی‌کرد بسیاری از کاربران نسبت محل قرارگیری پنیر در اموجی موبایل‌هایشان عکس العمل نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • MR.X
    MR.X | ۱ خرداد ۱۳۹۷

    ??

  • milad
    milad | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ?

  • reza
    reza | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ما و کشور های توسعه یافته هر دو دغدغه ولی این کجا و آن کجا?

  • Dexter Morgan
    Dexter Morgan | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آخییششش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی