ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش بینی طوفان مرسدس بنز در بازار خودروهای لوکس

سال 2017 برای کمپانی مرسدس بنز بسیار موفقیت آمیز بود، چرا که این خودروساز آلمانی باز هم توانست با اختلافی نسبتا چشمگیر از دو رقیب هموطن خود یعنی ب ام و و آئودی پیشی بگیرد. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

سال 2017 برای کمپانی مرسدس بنز بسیار موفقیت آمیز بود، چرا که این خودروساز آلمانی باز هم توانست با اختلافی نسبتا چشمگیر از دو رقیب هموطن خود یعنی ب ام و و آئودی پیشی بگیرد.

برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم در سال گذشته اشتوتگارتی ها موفق به فروش 2,289,344 دستگاه انواع خودرو شدند، حال آنکه در همین مدت باواریایی ها 2,088,283 دستگاه مدل مختلف با نشان ب ام و به مشتریان خود در سرتاسر جهان تحویل دادند. ارباب حلقه ها نیز در این مدت با اختلافی زیاد آمار فروش 1,878,100 دستگاه خودرو را ثبت کرد.

2017_mercedes-benz_e-class_us

آماری که از سال 2018 منتشر شده نشان می دهد که مرسدس بنز امسال نیز عملکرد خوبی از لحاظ فروش خواهد داشت. بر این اساس در سه ماهه نخست امسال 192,558 خودرو با نشان ستاره نقره ای در جهان به فروش رسیده است. این رقم در مقایسه با سال 2017 از رشدی 6.6 درصدی حکایت دارد.

اگر چه به نظر می رسد سرویس Mercedes-Benz Collection - که به لطف آن مشتریان می توانند خودروهای خود را در مواقع ضروری با هم تعویض کنند – نقش مثبتی در رشد فروش مرسدس بنز ایفا نموده، اما عامل اصلی استقبال زیاد از محصولات اشتوتگارتی ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.

این عامل چیزی نیست جز محبوبیت بالای مدل های شاسی بلند مرسدس بنز. تا پایان ماه آوریل این شرکت آلمانی 68,129 دستگاه انواع اتومبیل شاسی بلند به فروش رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14% رشد داشته است.

Mercedes-Benz SUV lineup

مدل GLC یکی از محبوب ترین اعضای خانواده قد بلندهای مرسدس است که در ماه میلادی گذشته آمار فروش آن 37.2% افزایش یافته؛ همچنین مدل کوچک تر GLA نیز با افزایش تقاضا روبرو بوده و یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای مرسدس بنز به شمار می رود.

Mercedes suv

در کنار شاسی بلندها، سدان فول سایز و لوکس S کلاس نیز از لحاظ فروش بسیار موفق عمل نموده و تاکنون 6,977 دستگاه از آن در نقاط مختلف جهان فروخته شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 26.1% رشد کرده است.

mercedes s class

تقاضا برای دیگر مدل های اشتوتگارتی ها مثل A کلاس، B کلاس، CLA  و GLA نیز بیشتر از قبل شده است. آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند در سال 2018 باز هم مرسدس بنز تاج دار برندهای لوکس شده و فروش بهتری نسبت به ب ام و و آئودی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanM
    ErfanM | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هعی.....لوکس
    چقدر غریبیم با اینا
    لوکس ما اینجا در حد یه سانتافس....یه کراس اوور اقتصادی در دنیا
    کاش میشد اینهمه سال از جوونی که به خاطر رهبران بی عقل به باد دادم رو یه جایی باهاشون تسویه کنم.امیدوارم خدایی واقعا وجود داشته باشه.این زندگی که ما داریم باید باعث و بانی هاش خیلی تاوان بدن بابتش.لعنت به همتون بی لیاقت ها

    • мσнαммα∂.α.ʝ
      мσнαммα∂.α.ʝ | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

      فکرشم برام سختی , جوانی که دیگ بر نمیگرده رو بخاطر این حکومت از دست دادیم.

مطالب پیشنهادی