ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تصمیم عجیب تنسنت برای پابجی موبایل؛ بدون تقلب با ماوس و کیبورد بازی کنید

بروزرسانی: تنسنت در آپدیتی، مشکل مربوط به امولاتورهای غیر رسمی بازی را هم حل کرده و حالا بازیکن‌هایی که با شبیه‌سازهای اندروید به تجربه بازی می‌نشینند، در یک نبرد رو به رو یکدیگر قرار می‌گیرند. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بروزرسانی: تنسنت در آپدیتی، مشکل مربوط به امولاتورهای غیر رسمی بازی را هم حل کرده و حالا بازیکن‌هایی که با شبیه‌سازهای اندروید به تجربه بازی می‌نشینند، در یک نبرد رو به رو یکدیگر قرار می‌گیرند. البته همچنان کاربران می‌توانند از ماوس و کیبورد یا کنترلر به صورت مستقیم در موبایل استفاده کنند و تنسنت تشخیص ندهد.

متن اصلی: اگرچه سر و کله متقلبین پابجی هنوز در نسخه موبایل بازی پیدا نشده اما گیمرهایی که دوست دارند راحت‌تر از بقیه طعم موفقیت را روی پابجی موبایل بچشند، دست به یک کار عجیب زده‌اند؛ تجربه بازی با شبیه‌ساز. امولاتورهای اندروید زیادی برای رایانه‌های شخصی وجود دارد.

کافیست پابجی موبایل را با یکی از این شبیه‌سازها روی پی‌سی نصب کنید، ماوس و کیبورد را بردارید و هر کسی را که دیدید بزنید. بازیکن‌های مقابل هم که فقط می‌توانند با صفحه لمسی بازی کنند، بنابراین هر چه قدر در کانتر استرایک هدشات می‌شدید اینجا جبران خواهید کرد.

پابجی همیشه به متقلبینش معروف بوده؛ یک جای مناسب فرود می‌آیید، وسیله‌هایی که لازم دارید را برمی‌دارید و خودتان را آماده جنگ می‌کنید اما بدون آنکه بفهمید از کجا خوردید، با تیری از پا در میاید. پابجی از این لحظه‌ها کم ندارد، اینکه به خاطر تقلب بازیکنی دیگر زحمتتان به باد برود.

پابجی موبایل
نسخه موبایل پابجی تاکنون بیش از 20 میلیون بار دانلود شده است.

در پابجی موبایل و برخلاف Rules of Survival خبری از این نوع تقلب‌ها نیست و با وجود اینکه استفاده از ماوس و کیبورد را نیز نمی‌توان تقلب نامید ولی هر چی که هست، امولاتورهای اندروید باعث شده‌اند تا بالانس پورت تلفن‌های هوشمند بازی تا حد خیلی زیادی بهم بریزد.

مسئله‌ای که اگر بالا بگیرد، ممکن است سرنوشت بد پابجی را این‌بار در نسخه موبایل تکرار کند. با این حال کمپانی تنسنت، ناشر بازی، امروز نشان داد که خیلی هم بی‌برنامه نیست و ایده‌ای عجیب در سر دارد؛ اگر بعضی بازیکن‌ها می‌خواهند پابجی موبایل را روی پی‌سی تجربه کنند، چرا خودمان این محیط را برای آن‌ها فراهم نکنیم؟

تنسنت به تازگی از امولاتور رسمی پابجی موبایل با نام Tencent Gaming Buddy رونمایی کرده و دارندگان رایانه‌های شخصی می‌توانند با نصب آن به تجربه بازی روی این پلتفرم بنشینند. البته تنسنت برای اینکه بالانس عنوانش بهم نخورد، محدودیتی گذاشته که بر اساس آن بازیکن‌های کامپیوتر تنها با یکدیگر بازی می‌کنند.

اینکه همانند فورتنایت قابلیت کراس‌پلتفرم به بازی اضافه می‌شود هنوز معلوم نیست.

یعنی در صورتی که با Tencent Gaming Buddy وارد پابجی موبایل شدید، حریفان‌تان دیگر گیمرهای تلفن همراه نیستند و با بقیه کاربران این امولاتور می‌جنگید. برای دانلود شبیه‌ساز پابجی موبایل از این لینک لانچر را دانلود کرده و بعد از نصب آن، منتظر دانلود خود بازی شوید. در نهایت هم پابجی موبایل را اجرا کنید.

با توجه به بررسی‌هایی که وب سایت اندروید پلیس انجام داده، متاسفانه امولاتور همچنان بهینه نیست و حتی روی بهترین سیستم‌ها عملکرد گرافیکی ناپایداری دارد. جدا از اینکه در حالت تمام صفحه، نوار ویندوز در بالا به نمایش در می‌آید که حداقل در دقایق ابتدایی می‌تواند آزار دهنده باشد.

اما با تمام این نقاط ضعف، ایده متفاوت و عجیب تنسنت از لحاظی خوب است. بازیکن‌هایی که دوست دارند پابجی موبایل را با ماوس و کیبورد بازی کنند، حالا جای آنکه دست به دامن امولاتورهای غیر رسمی بشوند Tencent Gaming Buddy را دانلود کرده و رایگان و بدون هیچگونه محدودیت کنترلی عنوان محبوب‌شان را انجام می‌دهند.

پابجی موبایل
در امولاتور، بازی به صورت پیش فرض با ماوس و کیبورد سازگار است اما هنوز نیاز به بهینه‌سازی دارد. شبیه‌ساز پابجی موبایل فعلا در مرحله بتا به سر می‌برد.

ولی استفاده از شبیه‌سازهای غیر رسمی فقط به خاطر محدودیت‌های کنترل پابجی موبایل بوده است؟ در اینکه بازی کنترل خوبی ندارد شکی نیست اما نکته اینجاست که تمام این مشکلات برای تمام کاربران اسمارت‌فون‌های بازی وجود دارد. به همین خاطر همچنان از تجربه پابجی موبایل لذت ببریم.

در این روزها هم سازندگان زیادی به سبک بتل رویال روی آورده‌اند و حتی خود تنسنت عنوانی رایگان در دست ساخت دارد، بنابراین کسانی که بخواهند عناوین بتل رویال را با ماوس و کیبورد تجربه کنند به سراغ بازی‌های مشابه معروف می‌روند. به همین خاطر به نظر نمی‌رسد ایده جدید تنسنت خیلی جواب بدهد.

البته اینکه Tencent Gaming Buddy پابجی موبایل را از دست بازیکن‌های پی‌سی نجات می‌دهد تنها زمان مشخص می‌کند. با این وجود و با توجه به سیاست‌های تنسنت، تعداد زیاد بازی‌های سبک بتل رویال و البته وجود نسخه پی‌سی پابجی Tencent Gaming Buddy بیشتر به یک راه کسب درآمد جدید از پابجی موبایل شباهت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • SalarIRANian
    SalarIRANian | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

    دروغه من خودم با کامپیوتر با کسایی که از گوشی استفاده میکنن بازی کردم .اصلا اینطور نیس فقط با کسایی که کامپیوتر دارن بازی کنی .

  • .Ali.b
    .Ali.b | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    الان حجم پابجی در همین شبیه ساز چقدره ؟

  • MRwhisper
    MRwhisper | ۳ دی ۱۳۹۷

    دوستانی که میگن بجای اینکه امولاتورنصب کنیم و بعدش نسخه گوشیو نصب کنیم بجاش بریم نسخه ویندوزشو رو استیم نصب کنیم اولا نسخه ویندوز پولیه دوما سیستم خیلی قوی میخواد همین اواخر فقط 15 گیگ آپدیت داده وگرنه این دو تا نسخه اصلا قابل مقایسه نیستن وسع امثال من به نسخه کامپیوتریش نمیرسه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی