ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل ارتقایافته پهپاد DJI Phantom 4 با 60 درصد صدای کمتر معرفی شد

کمپانی DJI اخیراً از مدل بهبودیافته پهپاد پرچمدار Phantom 4 رونمایی کرده است. این درون جدید که Phantom 4 Pro V2.0 نام گرفته، تا 60 درصد از مدل پیشین کم سر و صدا تر است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی DJI اخیراً از مدل بهبودیافته پهپاد پرچمدار Phantom 4 رونمایی کرده است. این درون جدید که Phantom 4 Pro V2.0 نام گرفته، تا 60 درصد از مدل پیشین کم سر و صدا تر است و بالاخره به تکنولوژی OcuSync کمپانی DJI مجهز شده که رزولوشن بهتر و لتنسی کمتر هنگام استریم روی عینک های زاویه دید اول شخص را به ارمغان می آورد.

افزودن این تکنولوژی به مدل جدید سری Phantom باعث می شود که برد مخابره ای این پهپاد به 7 کیلومتر برسد و امکان مخابره محتویات 1080p و 30 فریم با تاخیر کمتر وجود داشته باشد.

پهپاد DJI Phantom 4 Pro V2.0

از دیگر تغییرات به وجود آمده در فانتوم 4 پرو می توان به پروانه ها و موتورهای بهبودیافته اشاره کرد که به پهپاد ثبات بیشتری به بخشند و صدای آن را به 4 دسیبل کاهش می دهند. نویز پهپادها همواره یکی از مشکلات بزرگ این دیوایس ها بوده؛ خصوصاً هنگامی که نیازمند تصویربرداری از فواصل کم باشید. اما به نظر می رسد که کاهش 60 درصدی نویز در فانتوم 4 پرو، تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

فانتوم جدید از منظر طراحی تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد و همان شکل و شمایل پیشین را حفظ کرده. این پهپاد ضمناً میزبان مجموعه ای از قابلیت های تازه مثل تشخیص موانع و عمر باتری طولانی تر برای 30 دقیقه پرواز بیشتر است. سیستم مادون قرمز جدید فانتوم 4 پرو، به این پهپاد کمک می کند که به صورت خودکار قادر به حرکت در فضای خالی بوده و از برخورد با اشیا ممانعت کند.

در نهایت گفتنی است که فانتوم 4 پرو قرار نیست ارتقایی انقلابی بر مدل های قبلی باشد، اما از چند منظر دچار تغییرات مهم شده و با قیمت 1499 دلار، گزینه ای مناسب برای تولیدکنندگان محتوی به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یا حضرت فیل ۱۵۰۰ دلار ?

مطالب پیشنهادی